לכבוד יום הכיפורים הממשמש ובא, יצחק מאיר מוציא סינגל נוסף מתוך אלבומו החדש שיראה אור בקרוב. לחן תפילתי לסליחות של ערב יום הכיפורים.

"יֵרָצֶה צוֹם עַמְךָ אֲשֶׁר דָמוֹ לְךָ מַזֶה. חֲשׁוֹב חֶלְבּוֹ כְּעַל זֶבַח וְקָרְבָּנוֹ אַל תִּבְזֶה. חֲתוֹם עָלָיו אוֹת חַיִים וּתְפִלָתוֹ תֶחֱזֶה. מָחָר יִהְיֶה הָאוֹת הַזֶה"

על הרקע להלחנת השיר מספר מאיר כי "לפני שנתיים, בערב יום הכיפורים, נזדמנתי לשטיבלאך של חסידות קרעטשניף בעיר רחובות. ימים ספורים קודם לכן נולד בני הבכור. מיותר לומר כי באותה שנה כול העיסוק בסגולת הימים הנוראים ובהכנה אליהם היה ממני והלאה. 

"קולו של שליח הציבור קורא בניגון מתוך סידור הסליחות: 'יֵרָצֶה צוֹם עַמְךָ אֲשֶׁר דָמוֹ לְךָ מַזֶה... חֲתוֹם עָלָיו אוֹת חַיִים וּתְפִלָתוֹ תֶחֱזֶה. מָחָר יִהְיֶה הָאוֹת הַזֶה' עורר אותי. חשבתי לעצמי, באלו עוד תפילות אנו מדברים עם ריבונו של עולם לא על עכשיו, אלא קובעים איתו על משהו שיהיה בעתיד. במועד אחר 'מחר יהיה האות הזה'?!".

כאב טרי, מילות הפיוט נגעו עמוק בלבו של מאיר. "שבתי הביתה. וכשקולו של שליח הציבור "חֲתוֹם עָלָיו אוֹת חַיִים" עוד מהדהד באוזני, אחזתי בגיטרה, ונתנגן לו הפיוט בלחן חדש.

ביום רביעי, ז' תשרי, 11.9, באולם ז'ארר בכר שבירושלים, יצחק מאיר יחד עם מיכי יוספי עורכים מופע שכולו הכנה רוחנית ליום הכיפורים. במופע ינוגנו מנגינות מסורתיות מתפילות הימים הנוראים מחצרות חסידים וקהילות ישראל, אולם מובן שאל רשימת השירים בהופעה תיכנס גם מנגינה חדשה זו.