קופת חולים מאוחדת
קופת חולים מאוחדתחזקי עזרא

4,000 עובדי מאוחדת החליטו לנקוט החל ממחר (חמישי) בעיצומים, זאת לאור קיפאון במשא ומתן הקיבוצי ומשיכת זמן של הנהלת מאוחדת ומשרד האוצר.

כחלק מהעיצומים, לא יהיה מענה טלפוני במרפאות ולקיחת דם תהיה רק במקרים דחופים: חולים אונקולוגיים, ספירות דם דחופות,  פוריות (IVF) וזאת בנוסף לאי שיתוף פעולה בנושא השיווק לגיוס לקוחות, סירוב להגיע לשימועים.

בישיבה שנערכה היום אצל יו"ר הסתדרות המעו"ף, ארנון בר – דוד, פרס ועד העובדים את מצוקת עובדי "מאוחדת", את הסחבת הארוכה שננקטת ובכלל זה סירוב ההנהלה ומשרד האוצר  לתת התייחסות כלשהי לדרישות העובדים. בר דוד הודיע לוועד העובדים כי ההסתדרות תומכת באופן מלא בצעדיהם.

יוזכר כי עובדי מאוחדת התארגנו בהתארגנות ראשונית לפני כשלוש שנים ומאז מנסים לעגן את זכויותיהם בהסכם קיבוצי, אולם נראה כי משרד האוצר והנהלת מאוחדת פועלים במכוון לעכב חתימת ההסכם.

יו"ר ועד העובדים, שלה ונטורה, אמר כי "למרות המשברים הגדולים שעברנו בשנים האחרונות, הצליחו עובדי מאוחדת תמיד לתת את השירות הטוב ביותר למבוטחים. אנו מצטערים שאנו נאלצים לנקוט בעיצומים ערב חג אבל מתברר שלא נותרה לנו שום אפשרות אחרת. אנו קוראים למשרד האוצר ולהנהלה לקחת אחריות ולהפסיק להפקיר את אלפי העובדים המסורים בקופה."