ארגון אלמגור, בראשותו של מאיר אינדור, מארגן שני ערבי "טיש חסידי-ציוני", בירושלים ובגוש עציון, במלאת 40 שנה למלחמת יום הכיפורים.

בראיון לערוץ 7 מציין אינדור, כי מטרת הערבים היא לתת משקל נגד לגל התקשורתי שנועד להחליש את רוחו של הציבור, באמצעות השרשת התפיסה לפיה המלחמה היתה כישלון ותוצאותיה הפסד.

אינדור מספר כי בערבים יתארחו קצינים ולוחמים שלחמו במלחמת יום הכיפורים ויספרו על רגע השיא אותו חוו במהלך המלחמה. בין המספרים יהיו ח"כ לשעבר יעקב כ"ץ (כצל'ה) שיספר על פציעתו בסיני והצלת חייו, מנכ"ל מועצת יש"ע רון שכנר שיספר על קרב החרמון ועוד.

אינדור מספר כי גם הוא, שלחם במלחמה, יספר על הקרב בו נדרש לחלץ לוחמים מתוך שוחות בעוד טנקים ירדניים או עיראקיים מגיעים לטווח של עשרות מטרים מהם.

המסר אותו מבקש אינדור להעביר בשני הערבים הוא, כי "הציבור והלוחמים מתגברים על קשיים ולא מגיעים למסקנות של קריסה.את הגבורה של מי שקם אל מול האוייב לא ראינו אלפיים שנה לא ראינו. זה מסר אל כלל הציבור הישראלי כולל גם החרדי".

החלק האומנותי שיהפוך את הערב ל"טיש" יכלול ניגונים של גור, מודזיץ' וקרליבך, "בני משפחתי ישירו ויובילו את הקהל. באופי אינטימי אך פתוח לקהל הרחב".

הערב הראשון יתקיים במוצאי החג הראשון של סוכות בשעה 21:00 בבית הכנסת ניצנים, בשכונת בקעה. הערב השני יתקיים במוצאי שבת חול המועד בשעה 21:00 באוהל האירועים בכפר עציון.

"החסידים בטיש יהיו לוחמים וקצינים, הרבי-הרבנית שרה ב"ק, וכל היתר יתנהל כמו טיש. עם אותם נגונים רק שסיפורי הצדיקים יהיו שונים, סיפורי הצדיקים שמסרו את עצמם על קדוש ה' במלחמה ההיא", חותם אינדור.