שכונה חדשה בהר ברכה

מאות בני אדם השתתפו אתמול (שני) בטקס חנוכת השכונה החדשה "עלי עין" ביישוב הר ברכה שבשומרון.

הטקס התקיים במעמד רב היישוב וראש הישבה, הרב אליעזר מלמד, יו"ר מועצת יש"ע, אבי רואה, יו"ר המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה וח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי).

הרב מלמד סיפר כי השכונה החדשה מיועדת לזוגות צעירים. "הבתים האלו שעכשיו הושלמו מיוחדים במינם, אלו דירות קטנות שנועדו לזוגות צעירים להתחלת חייהם מתוך תקווה שכאן באווירה של יישוב הארץ, על יד הישיבה, ירקמו את החיים הקדושים של הנישואים שלהם ויתחילו כאן לגדל אתילדיהם הקטנים.

"אנו מתפללים שהבתים האלה יגדלו משפחות נפלאות שייזכו מפה לזכרונות עמוקים של שמחה וקדושה ומתוך כך יוכלו אחר כך לעשות דברים גדולים למען עם ישראל", הוסיף הרב מלמד.

גרשון מסיקה ראש המועצה האזורית שומרון ותושב גב ההר בעצמו אמר באירוע, "זהו צעד נוסף לחיזוק יישובי גב ההר, שעלו על הגל, והפכו למשאת נפשם של זוגות צעירים רבים מכל חלקי הארץ. הדיבורים ההזויים הנשמעים מפעם לפעם כאילו יישובי גב ההר נמצאים מחוץ לגושי ההתיישבות ולכן מיועדים לפינוי מקבלים כאן היום תשובה ניצחת. אנחנו רואים כאן היום ישוב גדול מפותח עם תושבים שהגיעו מכל חלקי הארץ, ליהנות מאיכות החיים, מהאוויר הטוב, מהקרבה למרכז הארץ, שיש למקום הזה להציע".

חבר הכנסת יוגב התייחס בנאומו למשא ומתן המדיני ולרצח שני חיילי צה"ל בימים האחרונים. "ארץ ישראל שייכת לעם ישראל- היום אמרתי את זה ל-21 סנאטורים אמריקנים בתצפית בפדואל.

גם הנסאטורים מבינים את זה. שום רוח מדינית אחרת לא תביא לפה שלום וביטחון. שום מדינה ערבית הזויה כזו או אחרת לא תקום פה בין הים לירדן, את יהודה ושומרון רק נבנה ונחזק", אמר יוגב.