נתניהו לימד. חוטובלי תנאם
נתניהו לימד. חוטובלי תנאםפלאש 90

על רקע נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בארה"ב, תופיע הערב סגנית שר התחבורה ח"כ ציפי חוטובלי בכנס הגדול בבנייני האומה בירושלים שם תצא הקריאה מכל ארגוני הימין, להדוף את הלחצים ולהמשיך בבנייה.

לערוץ 7 היא אומרת שאינה חוששת להביע את דעתה, "דעותיי ידועות. גם ראש הממשלה מודע לכך שאנחנו לא מתביישים. אני חושבת שהוא עצמו מכיר את העמדות האלה. הוא גם התנגד לאריק שרון ואנחנו למעשה חוזרים פעם אחר פעם על עקרונות ששמענו ממנו במהלך השנים, שמדינה פלשתינית היא מציאות מסוכנת".

חוטובלי משבחת את ראש הממשלה על נאומו החשוב בעצרת האו"ם, "הוא המשיך בקו הנחוש שלו והזהיר מפני תרגיל ההונאה האיראני. נכון שהיום העולם לא שש עלי קרב, אבל אם המדיניות של הסנקציות נגד איראן תימשך זה יכול לעצור את תכנית הגרעין. אמנם הקו האדום השתנה, אבל ישראל בכל מקרה תדע להגן על עצמה במידת הצורך".

 לדבריה המסר שאותו בכוונתה להעביר הערב בכנס בירושלים יהיה שאין לוותר על שום אדמה, "הרי ראש הממשלה עצמו אמר אתמול שגם עכשיו בעיצומו של המשא ומתן הפלשתינים מסרבים להכיר בנו כמדינה יהודית. הוא הזכיר גם שעד כה מתווה שתי המדינות לא צלח. אנחנו בכנס, ניתן חיזוק לקו המדיני שלנו שאין לוותר על חלק מאדמת אבותינו. אני באה להתריע מפני הסכנות של הסדר ביניים. החשש שלנו שבמציאות של הסדרי ביניים כאשר ישראל מוותרת והפלשתינים לא עושים דבר, שזה כמעט כמו נסיגה חד צדדית זו בהחלט מציאות מסוכנת".