מכריזה על מועמדות. מאי גולן
מכריזה על מועמדות. מאי גולןדוברות
מאי גולן, ראש רשימת 'העיר העברית' ופעילה מרכזית נגד תופעת המסתננים, קוראת לתושבי תל אביב להצביע עבור רשימת הליכוד בראשות ארנון גלעדי.

זאת, לאחר שוועדת הבחירות המרכזית פסלה את 'העיר העברית' בעקבות מחיקת שם מרשימת התומכים. 

"מאז שנודע לכל שסיעת 'העיר העברית' לא תתמודד בבחירות המקומיות הקרובות, קיבלתי פניות רבות ושונות של אנשים המבקשים לדעת למי תמיכתי תהיה נתונה כעת ולמי אני ממליצה להצביע", סיפרה גולן, "החלטתי לקחת את הזמן, לא למהר בתשובתי ולעשות בדק בית מקיף לכל אחת מהסיעות".

גולן הסבירה על תהליך ההחלטה שבסופו קבעה כי תתמוך בליכוד. "הקריטריון החשוב שאותו חיפשתי מעבר לכל - זו היכולת שתהיה לסיעה ליצור עשייה אמיתית שתוביל בסופו של דבר לליבם ומחשבתם של מקבלי ההחלטות בדרגים שבאמת מסוגלים לקבל החלטה וליישם אותה".

היא הזכירה את ההשתייכות האידיאולוגית למפלגת 'עצמה לישראל', שכזכור לא עברה את אחוז החסימה ולא נבחרה לכנסת. "כרגע עם המצב הנתון בתל אביב שפועל כמו פצצה מתקתקת שעומדת להתפוצץ בכל רגע נתון, כדי לעשות שינוי מהותי שיוביל לתוצאה ממשית למען שכונות דרום העיר, החלטתי להביע את תמיכתי המלאה בסיעת הליכוד לבחירות הקרובות", הכריזה גולן.

לדבריה, אחרי שנים רבות של לחימה בתופעת המסתננים ובהזנחה המתמשכת, "הבנתי שהמלחמה מתוך מועצת עיריית תל אביב צריכה להוביל ישירות אל ממשלת ישראל שצריכה בדחיפות לקבל החלטות שיצילו לא רק את דרום העיר, אלא את מדינת ישראל כולה".

גולן מספרת על "המאבק של החיים" בתופעת המסתננים הקשה. לדבריה, "אם נאבד את הרוב היהודי במדינת ישראל, השלטון מסביב ישתלט עלינו. תושבי מדינת דרום תל אביב וערים אחרות שנכבשו היום על ידי המסתננים הבלתי חוקיים, נמצאים היום במצב חירום וצריכים פתרון אמיתי ומיידי".

את ההחלטה לתמוך ברשימת הליכוד, קיבלה גולן אחרי פגישה עם שר הפנים גדעון סער וראש רשימת הליכוד בתל אביב, ארנון גלעדי.

"ראיתי את הנחישות של שר הפנים לפעול למציאות פתרון אמיתי בהקדם האפשרי לבעיית המסתננים", סיפרה גולן, "הובהר לי חד משמעית ששר הפנים יפעל ללא משוא פנים למען החזרתם של המסתננים לארצם והחזרת השפיות לתושבי דרום תל אביב".

יצוין כי סיעת הליכוד מבטיחה לפעול להקמת ועדת היגוי בראשותה של גולן - בנושא בעיית המסתננים, שתפעל מתוך העירייה כדי לשנות את המציאות הקשה בדרום העיר.

גולן הדגישה כי "מכיוון שלא אהיה חברת מועצה בעירייה אוכל לפעול בתוך הוועדה ב'פוקוס' ישיר ומלא על חרפת החיים שלהם נתונים תושבי דרום תל אביב. אני, שנולדתי וגדלתי במה שהיום נתפס כאזור המסוכן ביותר בתל אביב - התחנה המרכזית הישנה, חוויתי את כל הגלגולים של היקום המקביל הזה". 

לסיום קראה גולן להתייצב בקלפי ביום הבחירות ולהצביע עבור רשימת הליכוד התל אביבית. "אם אתם חושבים שהדרך שלי היא הדרך היחידה שלא ויתרה ואמרה לכולם את האמת בפנים – בואו ותאפשרו לי לעשות את זה דרך סיעת הליכוד בעיריית תל אביב, בדרך ישירה ומקוונת לכנסת ישראל ולשרים הממונים", הוסיפה גולן.