קלמונס ססיקורו הקודם בגוש עציון
קלמונס ססיקורו הקודם בגוש עציוןנשים בירוק
חבר בית הנבחרים המקומיים של מדינת דרום קרוליינה, אלן קלמונס, המבקר בישראל בימים אלה יקיים מחר (שישי) ביקור במרכז התרבות הארץ-ישראלית בשדמה שבמזרח גוש עציון.

קלמונס מאוהדי ישראל הגדולים ומראשי התומכים האמריקאיים בזכותו של עם ישראל על ארצו יישא דברי חיזוק וברכה בפני המבקרים במקום לפני הרצאתו של הרב זאב סולטנוביץ' על דמותו הייחודית של רבי לוי יצחק מברדיצ'ב.

מזה שנים פועל אלן קלמונס בקרב אנשי ציבור אמריקאיים, מעצבי דעת קהל ופוליטיקאים בארה"ב במגמה להבהיר את זכותו של עם שיראל להתיישב בארצו ההיסטורית. על אף מתנגדים פרו פלשתיניים רבים בצמרת האמריקאית מביע קלמונס בכל זירה ומעל כל בימה את תמיכתו בהתיישבות הישראלית ביהודה ושומרון.

מעבר לפעילותו האישית עמל קלמונס כדי לפתוח זירות תקשורתיות ציבוריות ופוליטיות עבור אישי ציבור מראשי המתיישבים המגיעים לארה"ב על מנת להציג את עמדתם הלאומית והפוליטית מדינית. קלמונס מסייע רבות בארגון מפגשים עם בכירי ממשל ואנשי תקשורת מובילים עבור אורחיו מיהודה ושומרון.

בימים אלה מבקר קלמונס בישראל, מקיים מפגשים שונים וסיורים ברחבי הארץ בהם הוא מבקש להביע את תמיכתו בעם ישראל ובמדינת ישראל דווקא בתקופה המורכבת בה היא נמצאת לנוכח האיומים הביטחוניים המרחפים מעליה ולנוכח המהלכים המדיניים המתקיימים בחדרי חדרים. כאמור, מחר, יום שישי, יגיע קלמונס לביקור חיזוק ההיאחזות המחודשת בשדמה שבגוש עציון.

נזכיר כי בביקורו האחרון בארץ סייר אלן קלמונס עם ראשי תנועת 'נשים בירוק', יהודית קצובר ונדיה מטר, בגבעות נצר בהן מתנהל מאבק עיקש וארוך לשמירה על אדמות המדינה מפני השתלטות עוינת ובלתי חוקית של ערבים המגובים בתנועות שמאל קיצוניות, אנרכיסטים ותנועות אנטי ישראליות אירופיות. בתום סיורו בנצר הגדיר קלמונס את הביקור כ"אחד מרגעי השיא שלי בביקור בישראל".

ב'נשים בירוק' וב'ועד למען שדמה יהודית' מברכים על הביקור הצפוי: "אנו שמחים ומתכבדים לארח ידיד אמת של ישראל, חברבית הנבחרים בדרום קרוליינה, אלן קלמונס ואשתו לאורה", אומרים שם.