ה-iPad-ים החדשים יפגעו במכירות המתחרות

כך מעריכים אנליסטים בשוק. הסיבה: אפל תמשיל למכור את מוצרי ה-iPad הנוכחיים במחירים זולים יותר, שיתחרו במכשירי העילית האחרות.

דורון רותם שני , י"ד בחשון תשע"ד

ה-iPad mini 2. יפגעב במכירות של המתחרים
ה-iPad mini 2. יפגעב במכירות של המתחרים
אפל

אפל אמורה להשיק בשבוע הבא את ה-iPad-ים החדשים שלה. זה אמור להתרחש ב-22 באוקטובר.

היא תשיק את ה-iPad 5 ואת ה-iPad mini 2. השקה זו יכולה להשפיע לרעה על מכירות הטאבלטים של המתחרות. כך עולה מהערכות בשוק. הערכות אלו עולות מכך שהחברה תמשיך לייצר, ולמכור, גם את מוצרי הדור הקודם.

האתר הסיני הנחשב DigiTimes ציטט גורמים משרשרת הייצור והאספקה של אפל. לפי אותם גורמים, החברה ממשיכה לספק הזמנות גם עבור ה-iPad mini מהדור הראשון וה-iPad 4.

מחירי ה-iPad 5 וה-iPad mini 2 אמורים להיות זהים בהשקה למחירים הנוכחיים של ה-iPad 4 וה-iPad mini. מדובר ב-499 דולרים ו-329 דולרים בהתאמה. עם ההשקה יורדו המחירים של הדור הנוכחי ל-399 דולרים ו-299 דולרים בהתאמה.

מחירים אלו יקשו על הטאבלטים של אנדרואיד שמוצעים עם מפרט גבוה, ונמכרים ב-449 דולרים ומעלה. בנוסף, הם יקשו על מכירות ה-Surface 2, הטאבלטים החדשים של מיקרוסופט. ה-Surface 2 נמכר ב-449 דולרים ואילו ה-Surface 2 Pro נמכר ב-899 דולרים.

כזכור, גם נוקיה אמורה להשיק בשבוע הבא את הטאבלט הראשון שלה, ה-Lumia 2520. הוא יימכר כנראה ב-499 דולרים. במצב המחירים של השוק, ההערכה היא שסיכויי ההצלחה שלו במכירות אינם גבוהים במיוחד.

 


הצעות והערות ניתן לשלוח לדואר אלקטרוני: computers@inn.co.il