ראש העיר ניר ברקת
ראש העיר ניר ברקתערוץ 7

בסקר חברת 'פאנל פרויקט המדגם' בהנהלת ד"ר אריאל איילון שהתפרסם הבוקר (שישי) בעיתון 'כל העיר' זוכה ראש העיר ירושלים ניר ברקת ב-47.6% אחוזי תמיכה, משה ליאון זוכה ב-28.2% ומשה אפשטיין זוכה ב-3.1% בלבד.

עוד עולה מהסקר כי רשימת 'יהדות התורה' זוכה בשמונה מנדטים. רשימת ש"ס, 'ירושלים' של רחל עזריה ו'ירושלים תצליח' של ברקת - זוכות כל אחת לארבעה מנדטים. רשימת 'התעוררות' זוכה בשלושה.

רשימת 'הבית היהודי' בראשות דב קלמנוביץ' מקבלת על פי הסקר שלושה מנדטים, 'ירושלים מאוחדת' של אריה קינג ושמואל שקדי זוכה באחד וכך גם 'פסגת זאב', 'הליכוד ביתנו' ו'טוב לירושלים' שזוכות במנדט אחד כל אחת מהן.

יצוין כי אחוז המתלבטים גבוה במיוחד ועומד על 21.1%.

הסקר מציג את ההתפלגות הפנימית בתוך הציבור החרדי בין ברקת לליאון. לפי הסקר, בקרב הציבור החרדי מוביל ליאון עם 56.6%, אחריו ברקת עם 8.2%, ואפשטיין עם 6.9%. גם בקרב הציבור החרדי אחוז המתלבטים גבוה במיוחד ועומד על 28.3%.

על פי סקר 'גלובס' שבוצע אתמול על ידי מכון רפי סמית, הפער בין ברקת לליאון עומד על 6% אחוזים בלבד. ראש העיר המכהן ברקת נהנה מ-47% תמיכה ואילו ליאון, מועמדם של אביגדור ליברמן ואריה דרעי, זוכה ל-41% בקרב בעלי זכות ההצבעה היהודים בעיר.