אופס, העדכון ל-Window RT 8.1 אינו מזין
אופס, העדכון ל-Window RT 8.1 אינו מזיןעיבוד מחשב

גרסת ה-RT של חלונות 8 לא ממש זכתה להצלחה מאז השקתה.

כעת מתברר שגם יש בעיה לעדכן אותה לגרסה החדשה של חלונות, 8.1. שלושה ימים מההשקה הרשמית של העדכון, משתמשי גרסת ה-RT של חלונות לא ימצאו כעת בחנות. מיקרוסופט החליטה להוריד באופן זמני את העדכון המסוים הזה.

ההחלטה התקבלה לאחר שמספר רב למדי מבין המשתמשים בחלונות RT, המיועדת כזכור למחשבים המבוססים על הטכנולוגיה של ARM, הודיעו על בעיות. הבעיה המרכזית הייתה תקיעה מוחלטת של המחשב/טאבלט לאחר ההתקנה של RT 8.1.

מיקרוסופט לא פרסמה הודעה רשמית בנוגע להורדת העדכון, אך הוא, כאמור, נעלם מהחנות. בסופו של דבר אחד ממנהלי הפיתוח הגיב בפורום. "מיקרוסופט חוקרת מצב המשפיע על מספר מוגבל של משתמשים המעדכנים את התקני ה-Windows RT ל-Windows RT 8.1. כתוצאה מכך, הסרנו באופן זמני את העדכון ל-Windows 8.1 RT מחנות היישומים של חלונות. אנחנו פועלים לפתור את המצב במהירות האפשרית ומתנצלים בגין אי הנוחות. אנחנו נספק עדכונים ברגע שהם יהיו זמינים", הוא כתב.

במקביל דיווחו משתמשי Windows 8 בגרסה הרגילה שיש להריץ את כל העדכונים בגרסה הבסיסית לפני שמנסים לעדכן לגרסה 8.1. ללא כל העדכונים, ייתכן והעדכון, כולל לגרסת ה-Pro, כלל לא יופיע כזמין בחנות.