אמן טלפתיה לאירועים

אם חשבתם להזמין מופע בידור לאירוע שלכם על מנת לאפשר לאנשים אתנחתא בידורית ומיוחדת במינה שלא תשכח לזמן רב, מופע טלפתיה הוא הדבר החם כיום בשוק. אורן שלום הוא אמן טלפתיה מהשורה הראשונה המופיע בארץ ובחו"ל ויש לו נסיון רב שנים בהופעות מסוג זה מול קהלים שונים ומגוונים. בעוד הופעות של זמרים או סטנדאפיסטים מסויימים תמיד יכולים לאכזב חלק מהקהל (כי הם לא תמיד בסגנון החביב עליהם), הרי שמופע טלפתיה הוא מופע המדבר אל כולם בשפה אחת, בלי גבולות ובלי משמעות לתרבות שממנה כל אחד מגיע והעדפותיו האמנותיות.

 

אורן שלום הוא לא רק אמן טלפתיה הניחן בכישורים מיוחדים בתחום זה, אלא שהוא בראש ובראשונה בדרן מן השורה הראשונה המכיר את אומניות הבמה ומסוגל להלהיב ולרתק כל קהל באשר הוא. המופע של אורן שלום הוא מופע מקצועי ולא מדובר במשהו מאולתר או חובבני. המופע מאורגן כמופע בידור ברמה הגבוהה ביותר עם כל העזרים טכניים הנחוצים, התאורה, האביזרים וכדומה. מדובר במופע בידור מהליגה הראשונה עם כל האלמנטים הנחוצים שכולם נעים סביב הציר שאותו מתווה אורן שלום במהלך המופע.

 

מופע טלפתיה לכל אירוע

אורן שלום הוא אמן ייחודי בכך שהוא מתאים את ההופעות שלו לכל אירוע עסקי על פי הצרכים הספציפיים שלו. אורן שלום מעלה מופע טלפתיה שמתאים לכנסים, ימי עיון, השקות של מוצרים חדשים, ימי גיבוש לעובדים, ימי כיף לעובדים והוא גם מנחה אירועים עסקיים לאורך היום כולו בשילוב קטעי טלפתיה ובידור מהנים ומרתקים.

 

במקביל אורן מציע מופע טלפתיה לאירועים פרטיים כגון : חתונה , ימי הולדת למבוגרים , קוסם לבר מצווה , מסיבות הפתעה, חוגי בית ועוד.

 

אורן שלום הוא אמן טלפתיה המסוגל להלהיב כל קהל בכל גיל ללא קשר עם תחום העיסוק שלו או השכלתו. כולם נשארים פעורי פה לנוכח היכולות הטלפתיות שלו והכל נעשה באווירה קלילה ומבדרת ללא פגיעה באף אחד. המופע של אורן שלום כולל הזזת חפצים ללא מגע, קריאת מחשבות של  אנשים מהקהל, הכוונת  מחשבות באמצעות דמיון מודרך וכדומה. אורן שלום הוא קוסם למבוגרים שאינו שולף שפנים אלא את המחשבות של האנשים לעיני הקהל. המופע משלב אנשים מהקהל ובעזרתם מפעיל אורן את כוחותיו המיוחדים שמשאירים את הקהל נדהם לנוכח יכולותיו הטלפתיות.

 

המופע אינו "מבוים" ולא נעשה שימוש באנשים מושתלים בקהל – הכל אותנטי ונעשה ישירות עם האנשים מבאי האירוע העסקי ללא כל "רמאויות".

אם אתם מעוניינים במופע מרתק ומלהיב מסוג זה צרו קשר דרך האתר של אורן שלום ותוכלו להזמין מופע טלפתיה מרתק, מצחיק עד דמעות ומבדר ברמה הגבוהה ביותר.