לא נתנה שירות ותיקנס במאה אלף ש"ח

מועצת הכבלים והלוויין הטילה על חברת הוט קנס כספי בגובה 100,800 ש"ח, בגין חריגות משמעותיות מזמני מענה במוקדי שירות.

ישי קרוב , כ"ג בחשון תשע"ד

מוקד שירות טלפוני. ארכיון
מוקד שירות טלפוני. ארכיון
פלאש 90

מועצת הכבלים והלוויין הטילה על חברת הוט, קנס כספי בסך 100,800 ש"ח, זאת בשל חריגות משמעותיות בזמני המענה במוקדי שירות הלקוחות במהלך השנה.

במועצה הסבירו כי בעקבות תלונות ציבור רבות שנתקבלו, ועל סמך נתונים ומידע שהצטברו בידי המועצה על כך שזמני המענה במוקדי השירות של חברת הוט חורגים באופן ניכר מדרישות רישיונה, נפתח הליך בירור מקיף בעניין.

בסופו של הליך הבירור, ולאחר שניתנה לחברת הוט הזדמנות להציג את עמדתה, נדחו טענותיה של הוט ונקבע כי חברת הוט הפרה את הוראות רישיונה הנוגעות לזמני המענה במוקדי השירות והוטל עליה קנס כספי בגין התנהלותה זו והובהר להוט כי עליה לפעול במהירות לשיפור זמני המענה במוקדי השירות.

כמו כן נמסר להוט כי הפיקוח והאכיפה בעניין זה יימשכו וכי לא מן הנמנע כי בעתיד תבחן הטלת עיצומים נוספת על החברה ובסכומים גבוהים יותר.

שוברט אמר כי "המועצה ממשיכה להקפיד על אכיפת הוראות הרישיון של חברות הכבלים והלוויין, על מנת להבטיח כי ציבור הצרכנים יקבל את השירות המגיע לו. החריגות של הוט עד כה בעניין זמני המענה היו משמעותיות ועל כן הוטל עיצום כספי בגינן. אני תקווה כי כולנו נחוש בשיפור משמעותי בזמני המענה כמובטח על ידי החברה".