פפה אללו
פפה אללופלאש 90
ראש סיעת "מרצ - העבודה" בירושלים, יוסף פפה אללו, מביע אכזבה מתוצאות הבחירות לעיריית ירושלים- שני מנדטים בלבד לרשימה המאוחדת.

אללו, פעיל "מרצ" ותיק בירושלים וסגן ראש העיר, היה משוכנע כי קולות החיילים והמעטפות הכפולות ישנו את התוצאה ויוסיפו את המנדט השלישי לסיעה אך התוצאות נשארו כפי שהיו.

"קשה לי מאוד להגדיר את התוצאות של הבחירות. הלכנו ביחד עם מפלגת העבודה ועם התנועה הירוקה וחשבנו שהאיחוד יגרום לתוצאות טובות יותר", הודה אללו והזכיר כי "פוליטיקה זה לא מתמטיקה; ואחד ועוד אחד לא בהכרח שתיים".

בקדנציה הקודמת נהנתה המפלגה משלושה מנדטים במועצת העיר, "אבל אם מסתכלים על התוצאות הכלליות קיבלנו שני מנדטים שזה יותר ממה שהליכוד יחד עם ליברמן והבית היהודי קיבל על אחד (מנדט אחד)", הדגיש אללו והוסיף כי גם הרשימה של ראש העיר ניר ברקת, 'ירושלים תצליח', קיבלה רק ארבעה מנדטים במקום השישי שהיו לה בקדנציה הקודמת.

לדבריו, סיעת "מרצ - העבודה" נפגעה מאחוזי הצבעה נמוכים בסקטור הפלורליסטי, כלשונו, ובמזרח העיר. "המנדט שאיבדנו עבר לתנועות של צעירים: 'התעוררות' ורחל עזריה, שמולם לצערי לא ידענו להתמודד בצורה נכונה.

"המצב האידאולוגי שמחייב אותנו להעמיד בסדר העדיפויות הנושאים של דו-קיום וחלוקה צודקת בין מערב למזרח העיר, ועמדתנו האיתנה להיאבק נגד התחרדות, הבריחו קולות לתנועות היותר מתפשרות", טען אללו והדגיש כי "נכון שהיינו יכולים לשתוק גם אנחנו, אבל אמונתנו מעל הכל".