"לא מוותרים על בית שמש". תושבים מפגינים
"לא מוותרים על בית שמש". תושבים מפגיניםפלאש 90
המחנה הציוני בבית שמש דורש לקיים בחירות חוזרות לראשות העיר בעקבות טענות לזיופים בבחירות בשבוע שעבר.

תושבים חילונים ודתיים יפגינו הערב בקריאה לקיים בחירות חוזרות או לחלק את בית שמש לשתי ערים נפרדות, לחרדים ולציוניים.

מאיר אביזור, תושב בית שמש, טען בשיחה עם ערוץ 7 כי גורמים קיצוניים במגזר החרדי בעיר זייפו תעודות זהות והצביעו בקלפי במקום תושבי בית שמש ששהו בחו''ל. "המשטרה כבר חוקרת אבל צריך להזדרז כדי לקיים בחירות חוזרות".

"מאות קולות הכריעו את הבחירות בעיר לטובת המועמד החרדי משה אבוטבול וייתכן מאוד שבגלל הזיופים הוא ניצח", אמר אביזור, "יש לקיים בחירות נוספות בעיר כדי להוכיח שאלי כהן המועמד הציוני הוא שראוי להיבחר ואותו רוב התושבים היו רוצים לראות בראשות בית שמש".

סגנית שר התחבורה, ח''כ ציפי חוטובלי, הצטרפה לקריאה לערוך בחירות חוזרות בבית שמש. "בימים האחרונים התפרסם תחקיר שהעלה ממצאים חמורים על זיופים בבחירות לעיריית בית שמש", כתבה חוטובלי לשר הפנים גדעון סער. "הדיווחים מעידים על שימוש בתעודות זהות מזויפות, גניבת זהות, הצבעות כפולות ואף תיעוד של קלפי בה סך המצביעים גבוה מבעלי זכות ההצבעה".

"לאור ריבוי המקרים ולאור העובדה כי ההפרש בין המתמודדים היה קטן מאוד, אבקש לבחון קיום בחירות מחודשות בעיר מתוך כוונה למגר את הפגיעה החמורה בטוהר הבחירות", כתבה חוטובלי.

ראש העיר החרדי משה אבוטבול דחה הבוקר בגלי צה''ל את היוזמה לחלק את העיר ולעריכת בחירות חוזרות. "אני מקובל בעיר ומשתדל להיות ראש העיר של כולם. אני מגנה את הזיופים- זה נגד התורה ונגד החוק", אמר אבוטבול והציע לערוך בחירות חוזרות רק בקלפי בה זויפו התוצאות.