הכירו את ה-Flex, הטלפון הראשון של LG עם מסך ק
הכירו את ה-Flex, הטלפון הראשון של LG עם מסך קיח"צ LG

גם ל-LG יש מכשיר טלפון עם מסך עגול. מדובר בהכרזה השנייה על מכשיר כזה, אחרי סמסונג. להבדיל מהמכשיר של סמסונג הוא קעור מלמעלה למטה במקום מצד ימין לשמאל. כך הוא מתאים יותר ליד, וגם לפנים.

המכשיר נקרא G Flex. הוא מגיע עם מסך בגודל 6 אינץ'. גודל מסך זה ממצב אותו בתחום הפאבלטים. עם זאת, הרזולוציה שלו יחסית נמוכה. היא עומדת על 1,280x720 פיקסלים בלבד. מעבר לכך התצורה שלו יחסית גבוהה. המערכת על שבב היא ה-Snapdragon 800 של קוואלקום, עם ארבע ליבות במהירות של 2.26 ג'יגה-הרץ ושבב גרפי Adreno 330 במהירות 450 מגה-הרץ.

בנוסף, הוא מצויד ב-2 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-32 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון. המצלמות שלו הן 13 מגה-פיקסלים מאחור ו-2.1 מגה-פיקסלים מקדימה. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 4.2.2, והוא מצויד בסוללה יחסית גדולה בנפח של 3,500mAh שלא ניתנת להחלפה.

מבחינת קישוריות תומך הטלפון בכל האמצעים המובילים, החל בתקן 802.11ac לחיבור אלחוטי, בלוטות' 4.0, NFC וכן תאימות ל-USB 3.0. הטלפון תומך בנוסף בחיבור לרשתות LTE.

כמו מכשיר הדגל של החברה, ה-G2, הכפתור הראשי של המכשיר נמצא מאחור, להפעלת כל הפעולות החשובות באצבע אחת. תכונה מיוחדת נוספת היא יכולת 'ריפוי עצמי' של המעטפת הפלסטית מאחור. לפי החברה, היא יודעת לתקן בעצמה, תוך מספר דקות, שריטות וכתמים בולטים.

"זה הטלפון החכם הראשון בעולם עם מסך קעור 'אמיתי'. מדובר בהתפתחות המשמעותית ביותר בתחום של הטלפונים החכמים מאז שהטלפונים החכמים הפכו לחלק מאוצר המילים הסטנדרטי שלנו", אמר בהכרזה יונג-סיאוק פארק, מנכ"ל החברה.