שחרור המחבלים היום
שחרור המחבלים היוםפלאש 90

אורנה עמרני מראש העין, הייתה בת תשע, כשאחיה שאלתיאל עקיבא, נרצח כשחזר מהבסיס לביתו. הוא עלה על טרמפ עם שכנו עלי אבו ג'אבר מכפר קאסם אותו הכיר.

בעסקה הנוכחית ישוחרר אחד המחבלים שהשתתפו ברצח, שקיר מוסבאח משכם. מתכנן הפיגוע, אבו ג'אבר מכפר קאסם, אמור להשתחרר בפעימה הבאה, ואורנה מזהירה כי המשפחה לא תוכל לעבור לסדר היום אם ישחררו את אבו ג'אבר, "תאר לעצמך שאני יוצאת ביום שישי לעשות קניות בשוק בראש העין ופוגשת את אבו ג'אבר, הרי כפר קאסם זה כאן לידינו".

עמרני טוענת, כי הבשורה על השחרור החזירה אותה הרבה שנים אחורה, "זה החזיר אותנו לימים כשהתבשרנו על מציאת הגופה, הייתי אז בת 9, אמא שלי היום בת 75, ואני יכולה להגיד היום שהזמן ממש לא מרפא, אנחנו חווים את הכאב היום הרבה יותר חזק".

היא מאשימה את ראש הממשלה בהונאת הבוחרים, "כליכודניקית אני מתביישת שנתניהו ראש הממשלה שלנו, הוא מוביל אותנו לאבדון, פעם הוא עצמו היה נגד שחרור מחבלים, עכשיו הוא ממש התהפך ההחלטות שלו גורמות לי לרצות להיות ימין קיצוני".

עמרני מזהירה כי אם בעתיד יוחלט לשחרר את אבו ג'אבר, המשפחה תמנע בגופה את השחרור, "נחכה לו בכניסה לכפר קאסם, לא נאפשר לו להתשחרר".