סרטון וידאו חדש מתעד את הלחימה בשטח בנוי המתנהלת בשכונת ג'ובר הנמצאת צפון מזרחית לבירה דמשק, כפי שהיא משתקפת מנקודת המבט של כוחות השיריון של צבא סוריה.

שלושה טנקים נראים מתקדמים במהירות גבוהה לעבר אזור העימות כשהם משגרים פגזים לעבר יעדים חשודים. שניים מהטנקים נכנסים לתוך סמטה ותופסים עמדות זה לצד זה ומשגרים לסירוגין פגזים רבים, וניכר שאין מדובר בירי מדויק, אלא בירי לשם הרתעה. ההפגזה גורמת לאבק רב הגורם לאובדן הפוגע ביכולת לאתר את המטרות.

בכל זמן הפעולה לא נראים כוחות חי"ר המסייעים לשריון הסורי. שיחות הנשמעות ברקע מאחת מנקודות הצילום באחד הבניינים עשויות ללמד שמדובר בעמדת תצפית המכווינה את הטנקים, שאינם ממהרים להתקדם בסמטה כפי הנראה מחשש ממארב. צוותי הטנקים פועלים כאשר כל המדפים סגורים והמפקדים אינם מעזים להוציא את ראשם מחוץ לטנק.

מהצד השני נשמע ירי בנשק קל. בהפעלת כוחות שיריון גדולים מצליח הצבא הסורי להשיג הישגים טקטיים זמניים, אך הוא מתקשה לשמור על אבטחת הכוחות לאורך הזמן. המורדים עושים שימוש מושכל ביתרונות הלוחמה בשטח בנוי והם הצליחו להשמיד טנקים רבים בשיגור פגזים נגד טנקים מטווח קצר. ברקע נראה החורבן העצום בשכונת ג'ובר, שאופייני לשכונות נוספות בדמשק.