שוד. חנות תכשיטים
שוד. חנות תכשיטיםפלאש 90

כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד אלדד גפן, תושב ראשון לציון בן 27, בגין ניסיון שוד, חבלה חמורה, תקיפה הגורמת חבלה ממשית ושינוי זהות של רכב.

על פי כתב האישום גפן תכנן לשדוד חנות תכשיטים בראשון לציון, שבה שני מוכרים מבוגרים. לצורך מימוש תכניתו, פירק גפן את לוחיות הרישוי מהאופנוע, לבש בגדים אשר יטשטשו את זהותו, והצטייד באקדח שחור מפלסטיק, הנראה כאמיתי.

גפן נכנס לחנות, הלך אל מאחורי הדוכן לעבר בעלת החנות, כיוון לעברה את האקדח, הצמיד אותו לראשה ואיים עליה. מיד לאחר מכן, יצא בעל החנות בריצה מהחנות על מנת להזעיק משטרה.

גפן רדף אחריו תוך שהא מכוון לעברו את האקדח, אולם הוא הצליח להימלט. לאחר מכן ניגש גפן לקופה שבכניסה לחנות וניסה לפתוח ארון זכוכית ובו תכשיטים. בעלת החנות נאבקה בגפן כדי שלא יצליח לפתוח את הארון וצעקה לעזרה, וגפן נמלט מהחנות מבלי שהצליח לגנוב דבר.

לאחר מרדף שערכו אזרחים ושוטר שהיה בקרבת מקום אחר גפן, שהתחיל בנסיעה על האופנוע על מנת להימלט, הצליחו הרודפים להשתלט על גפן ולקחת ממנו את האקדח.

במהלך הניסיונות להשתלט על גפן, וכתוצאה מבריחתו ומאבקו ברודפים אחריו, נגרם לשוטר שבר במרפקו ושלושה אזרחים נחבלו כתוצאה מפגיעת האופנוע בגופם. מעצרו של גפן הוארך היום עד החלטה אחרת.