דגל בחזית המלון
דגל בחזית המלוןבעילום שמה המלא: נ'

מבקרים שהגיעו למלון 'דן' הירושלמי (הייאט לשעבר) מספרים כי זועזעו לגלות על חזית המלון בין שורת דגלי מדינות גם את דגל אש"ף.

למבקרים התברר כי בימים אלה מתקיים כנס גדול במלון ולקראתו הוצבו הדגלים המדוברים. כשביקשו המבקרים פרטים אודות האירוע נמסר להם על ידי עובדי המלון כי הם מנועים מלמסור פרטים.

בשיחה עם ערוץ 7 מספרת י', אחת המבקרות במקום, כי שקלה לעזוב את המקום במחאה אך בשיקול חוזר העריכה כי לעזיבת המקום לא יהיה משקל משפיע ומחאתה לא תישמע בעוד הדגל יישאר על מקומו. נ', שנכחה גם היא באירוע תיעדה את הדגל במצלמתה ותהתה גם היא אם לא נכון לעזוב את המקום. ש', גם הוא מבקר שהיה נוכח במעמד, טען כי ההחלטה שלא לעזוב את המקום ולא להביע מחאה בפני הנהלת המלון נובעת מכך ש"הרגילו אותנו שזה נורמאלי לראות את דגל האויב שלנו בלב הבירה שלנו ולשתוק".

"לא ייתכן שבימים בהם הרשות הפלשתינית נאבקת בנו בכל זירה אפשרית, בימים בהם כשדגל פלשתיני בידיהם מיידים מחבלים פלשתינים בקבוקי תבערה ואבנים על כלי רכב ישראליים, מלון בירושלים יתלה את הדגל הזה כאילו היה מדובר בדגל של מדינה ידידותית", אמר מבקר נוסף ששוחח עמנו ומצא לנכון להזכיר כי בבניין המלון הזה, גם אם בימיו תחת הנהלה אחרת, נרצח שר בישראל, שר התיירות רחבעם זאבי גנדי ז"ל בידי מחבל פלשתיני.

ש' מציין כי האירוע בו צולם הדגל התקיים במקביל לאירוע שחרור המחבלים בשבוע שעבר. "הייתי מצפה לרגישות ביום הטעון והקשה הזה, כשדגלים פלשתיניים מוצבים בקבלת הפנים למחבלים המשתחררים ברמאללה".

מרשת מלונות דן נמסר בתגובה: "הפקת האירוע והצבת הדגל הם באחריות החברה שמקיימת את האירוע ולמלון דן ירושלים אין נגיעה בדבר והוא אינו צד בנושא. יחד עם זאת אנו מצרים על כך אם מבקרים חשו באי נוחות".