החניכים עם החיילים
החניכים עם החייליםאריאל

חניכי 'אריאל - בנים' הגיעו השבוע לחזק את חיילי צה"ל במוצב הסמוך ליישוב ארז. החיבוק החם של החניכים נרשם כחלק מיישום נושא חודש הארגון, שעסק השנה ב'שליחות'. החיילים קיבלו מהחניכים ממתקים, שוקולדים והמון צ'ופרים.

בשבת הקרובה (פרשת וישלח) חוגגים באריאל את שבת ארגון, בנים ובוגרי שבט הרא"ה (עולים לכיתה ט') צפויים לקבל את השם החדש 'מלאכי' שפורסם במוצאי השבת שעברה.

לבחירת השם הובילו מספר נימוקים, מלאך פירושו באופן מילולי הינו 'שליח' ונושא חודש הארגון הוא שליחות. גורמים בתנועת אריאל מציינים, כי בחירת השינוי מהמנהג עד כה נובע מרצון  לקשור את שם השבט סביב העשייה השנתית בתנועה והשיח הערכי המתנהל במסגרת הפעולות במשך ימי השבוע ובשבתות.

מזכ"ל אריאל, יוסי ורדי אומר כי "שם הוא דבר שמבטא מהות ואני מעריך מאוד את החניכים שחיפשו דרך להביע את השיח הערכי בו הם שותפים במהלך השנה. התנועה עלתה היום קומה נוספת בעשייה שלה".

עבור חניכי השבט החדש 'מלאכי', שאר חניכי התנועה ולנוער שאינו משתייך באופן רשמי לתנועה תקיים 'אריאל' סדנאות תקשורת ביום הראשון של חנוכה. יום העיון יתקיימו תחת הסיסמא 'העט כבש את העולם בואו לכבוש אותו' במטרה לגלות כישרונות בקרב הנוער ולהקנות להם כלים להביע את השיח הערכי בו הם עוסקים במהלך השנה בפעילויות התנועה.

בתנועת אריאל מקווים, כי הכישרונות הצעירים ישתלבו בעתיד באמצעי התקשורת השונים בישראל ויביאו שיח אחר, ערכי ואיכותי לתוך השיח הציבורי.