צילום מסך האדרת ברגותי
צילום מסך האדרת ברגותי'מבט לתקשורת הפלשתינית'

באחרונה דיווח מכון "מבט לתקשורת פלסטינית" מספר פעמים כי תנועת פתח' משתמשת בקביעות ב"עמוד המרכזי" שלה בפייסבוק להאדרת מחבלים. אחת הדוגמאות האחרונות לכך היה השימוש שעשתה התנועה בעמוד זה כדי להאדיר רוצח של שני ישראלים, בתור אחד "מסמליו של עמינו", כלשונם.

בעקבות הדיווחים של 'מבט' פרסמה תנועת הפתח', תנועתו של אבו מאזן, הבהרת מענה לפרסומי 'מבט' ולדיווחי ההמשך לדיווחים אלה כפי שהופצו בעולם אודות האדרת מחבלים.

בתגובה כותב מנהל העמוד של פתח': "ישראל עוקבת אחר העמוד המרכזי של פתח' ושולחת למדינות ידידות מסרים בנוגע למה שנכתב בעמוד. ישראל טוענת שזוהי הסתה לאלימות. באמצעות עמוד הפתח' שלנו אנו אומרים לכל ידידינו בעולם ולישראל שאנו עומדים לצד הנהגתנו בהתנגדות העממית לגירוש ישראל מאדמתנו, ושלא נבליג עוד. אנו רוצים את חירותנו ביבשה בים ובאוויר; את הגבולות והמים, את שחרור אסירינו ואת שיבת פליטינו. מה ישראל מצפה מאיתנו אם היא מתכחשת לזכויותינו, אם גובר שיעור האבטלה בקרבנו ואם נסגר האופק המדיני?? האם היא מצפה שנפזר לה פרחים? כמובן שלא!!! אם העולם רוצה שהסכסוך עם ישראל יסתיים, עליהם לפתור את הבעיה שלנו על פי החלטותיהם, החלטות המוסדות הבינלאומיים,  ולא יותר מכך".

עוד הוסיף והבהיר מנהל עמוד הפייסבוק וכתב: "ובעניין הידידים בעולם שנענים למסרים של ישראל בנוגע לעמוד ורואים במה שנכתב בו הסתה לאלימות: אני אומר שהמתנחלים מתפרעים כל יום ועוקרים עצי זית תחת אבטחת הצבא הכובש שלהם. ראוי יותר שתעקבו אחריהם ושתציבו להם גבול במקום לעקוב אחרי העמוד המרכזי של פתח' ומה שנכתב בו. ישראל, השהידים שאתם מתנגדים שאנו נפרסם את תמונותיהם בעמוד שלנו הם המופת שלנו בכל הקשור לחירות. אנו גאים בהם ולא נתנתק מההיסטוריה שלנו. כפי שאתם גאים בפושעים שרצחו פלסטינים בשטחי 1948 ומציינים את ימי השנה [למותם], כך אנו גאים בכל השהידים שלנו ללא יוצא מן הכלל וגאים בהקרבות שלהם, אשר יובילו אותנו ביום מן הימים לשחרור אדמתנו וירושלים שלנו מטומאתכם".