LGהשיקה את ה-G-Pad. מדובר בטאבלט הראשון שמציעה החברה. הוא מגיע עם מסך 8.3 אינץ', גודל ייחודי למדי, ברזולוציית אבחנה מלאה וקצת יותר (1,920X1,200).

בנוסף הוא מציע כמה תכונות ייחודיות שהוצגו עם טלפוני סדרת ה-G של החברה. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 4.2.2 של גוגל, בלי שינויים מיוחדים.

ה-G-Pad מבוסס על מערכת על שבב מרובעת ליבות של Qualcomm. עם זאת, לא מדובר ב-Snapdragon 800, אלא באחות הקטנה יותר, ב-Snapdragon 600 שפועלת במהירות של 1.7 ג'יגה-הרץ. למרות גודלו של המסך, עוביו הוא 8.3 מ"מ בלבד ומשקלו 338 גרם, מידות שיכולות להתחרות ברוב טאבלטי ה-7 אינץ' שמוצעים כיום בשוק.

הוא מגיע עם 2 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה, 16 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון שניתנים להרחבה באמצעות כרטיס microSD. המצלמה האחורית היא ברמה של 5 מגה-פיקסלים והקדמית 1.3 מגה-פיקסלים. הסוללה המשולבת היא בנפח של 4,600mAh שאמורה להספיק ליום עבודה ביותר.

בין התכונות המיוחדות שמציע הטאבלט אפשר למצוא QPair. היא מאפשרת ל-G-padלתקשר בקלות עם טלפונים חכמים וטאבלטים של חברות אחרות. תכונה אחרת, בשם Qslide, מאפשרת הפעלה צפה של עד שלושה יישומים שונים בשקיפות שונה. KnockOn מאפשרת להדליק ולכבות את הטאבלט באמצעות ביצוע נקישה כפולה על המסך.

הטאבלט יימכר בארץ באמצעות היבואנית רונלייט תמורת 1,699 ש"ח. הוא יימכר בצבע שחור או לבן, ויגיע עם אחריות לשנתיים.