קספרסקי השיקה אתמול גרסה חדשה של ערכת אבטחת המידע שלה, Kaspersky Internet Security - Multi Device.

גרסה חדשה זו מציעה אפשרות להגן על כמה מכשירים תחת אותו רישיון. היא כוללת גרסאות המתאימות לאבטחת מחשבי חלונות, מקינטוש והתקנים מבוססי אנדרואיד.

הגרסה החדשה נמכרת בחבילה המיועדת לשלוש התקנות תמורת 187 ש"ח לשנה, או חמש התקנות תמורת 287 ש"ח לשנה. המשתמש בוחר בעצמו באלו מכשירים להתקין את המערכת.

בין הכלים החדשים שכלולים במערכת נמצא Safe Money. מדובר במוצר חדשני שמטרתו להגן עוד יותר על המשתמש בעת ביצוע רכישות מקוונות. הוא חלק מכלים שמיועדים לחלונות. הוא בודק את תקינות הרשאות ה-SSL של האתר שמולו מבוצעת הרכישה. המטרה להבטיח שאכן מדובר באתר בו רוצים לבצע את הרכישה, ולא אתר מזויף או אתר שההרשאות שלו נגנבו.

לפי החברה, ערכה זו מספקת מספק הגנה מיטבית כנגד ניסיונות דיוג עבור כל הפלטפורמות. בנוסף, הוקפד לבנות מנוע הגנה המשתלב במערכת ההפעלה ללא פגיעה בביצועי המערכת הכוללת.

"מה שהשתנה בתפיסה זה הניידות והנגישות למידע, אני לא חייב לשבת מאחורי שולחן כדי להתחבר לאינטרנט", אמר נועם פרוימוביץ, מנהל קספרסקי ישראל. "כיום, עם ההתחזקות הכה משמעותית של המכשירים הניידים, אנו מתחילים לראות במערכות הללו, בדיוק את אותם סוגים של התקפות ייעודיות שפעם היו שמורות רק למחשבי PC, והציבור חייב להבין שמדובר באותה רמת סיכון".

מכירות ה-PC צמחו בין החציון הראשון של 2012 לחציון הראשון של 2013 ב-13%, אך במקביל צמחו מכירות הטלפונים והטאבלטים ב-193%, כשאחוז החדירה של הטלפונים החכמים לשוק עולה מ-35% ל-57% וממצב את ישראל כאחת המדינות המובילות בעולם בשימוש בטלפונים חכמים לעומת גודל האוכלוסייה.

"הנתונים בישראל אף מראים שהבעיה אקוטית יותר לעומת שאר העולם, ולכן הצורך בפתרון שמציע Kaspersky Internet Security - Multi Device הינו חיוני יותר", הוסיף פרוימוביץ.