להעלים. כסף
להעלים. כסףפלאש 90

כתב אישום הוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד מאג'ד ג'ועבה, תושב ירושלים בן 33, בגין חברות בארגון טרוריסטי ופעולה ברכוש למטרות טרור.

על פי כתב האישום, ג'ועבה היה חבר בארגון חמאס. במסגרת פעילותו בארגון, עמד ג'ועבה בקשר עם באסם אבו סנינה, המוכר לו כאיש הארגון שמושבו הנוכחי בעזה, ואשר שוחרר מהכלא בישראל במסגרת עסקת שליט.

אבו סנינה עוסק בטיפול בהעברת כספים למשפחות אסירים בטחוניים מטעם חמאס וג'ועבה שימש כזרועו הארוכה בכל הקשור לחלוקת הכספים למשפחות אסירים בישראל וביהודה ושומרון. חלוקת הכספים התבצעה כך שאבו סנינה הורה לג'ועבה כיצד בדיוק יש לחלק את הכסף בין המשפחות.

ב- 11.5.13 יצר ג'ועבה קשר עם אשתו של חאלד אגבריה, אשר מרצה עונש מאסר של 5 שנים בכלא גלבוע בגין עברות של סיוע לאויב במלחמה, מסירת ידיעה לאויב, מגע עם סוכן חוץ ואיסור פעולה ברכוש טרור.

ג'ועבה הגיע באותו היום לביתה שבאום אל פאחם ומסר לה סכום של 15,000 ש"ח עבור בעלה.

בנוסף, במהלך שנת 2013, בתאריך שאינו ידוע, לאחר שאבו סנינה הורה לג'ועבה להעביר כספים לאיימן סלהב אשר כלוא לתקופה של שבע שנים בכלא גלבוע בגין עבירות בטחוניות, יצר ג'ועבה קשר עם אשתו של סלהב והודיע לה כי ישנם כספים הממתינים לה מטעם עמותת "נור".

עמותת "נור" הינה עמותה שהוכרזה כהתאגדות בלתי חוקית ומשמשת כזרוע של חמאס הפועלת לתגמל משפחות אסירים של הארגון.

במהלך אוקטובר 2013 ג'ועבה יצר קשר שנית עם האישה והורה לה להגיע למסגד בשכונת באב אל עמוד בירושלים על מנת לאסוף את הכסף. כאשר הגיעה האישה למקום, העביר לה ג'ועבה סכום של 1,800 דולר.