נציגי מפלגת "האיחוד הלאומי" מהמועצות המקומיות ברחבי הארץ התכנסו אמש (שני) לסיכום הבחירות המונציפאליות. כינוס הסיכום נערך בירושלים והשתתפו בו עשרות פעילים ונציגים מרחבי הארץ.

בערב נכחו, בין השאר, שר הבינוי והשיכון אורי אריאל, סגן שר הדתות הרב אלי בן דהן, חה"כ זבולון כלפה וחה"כ אורית סטרוק. מנכ"ל "האיחוד הלאומי" נחי אייל, סייר בחודשים האחרונים מצפון ועד דרום הארץ ביישובים רבים כדי להעמיד כמה שיותר מועמדים מטעם המפלגה שייצגו אותה ברחבי הארץ.

בדברים שנשא אייל אמר כי "הבית היהודי דוהר אל עבר הנהגת המדינה. עם זאת, אסור לנו בדרך לשכוח ולפספס את הצרכים של הציבור ששלח אותנו. האנשים ששלחו אותנו הם בשר מבשרנו, בני הציונות הדתית והציבור הלאומי. הצרכים היומיומיים שלהם צריכים לקבל מענה והדרך לתת מענה זה דרככם. ברוב מוחלט של המקומות הצלחנו מעבר למה שציפינו. אני מאמין שהחיבור בין הממשל לבין השטח ינפיק דברים גדולים. אני מאחל לכולכם בהצלחה".  

יו"ר "האיחוד הלאומי", השר אריאל אמר כי "העמדנו נציגים מעולים. בחודשים האחרונים סיירתי ביישובים השונים בצפון ובדרום ואני שמח לבשר לתושבים שיש מישהו שבא לעבוד בשבילם. אני מבקש מכם חברים יקרים, אל תסטו מן הדרך- דרך התורה, דרך העם והארץ. זהו עמוד השדרה האמיתי של עם ישראל ושלכם כנציגי ציבור. אני רוצה לברך אתכם שיתקיים בכם 'וכל העוסקים בצרכי ציבור באמונה, הקב"ה ישלם שכרם', מאחל לכולכם הצלחה ושיתוף פעולה פורה".

סגן שר הדתות הרב אלי בן דהן אמר כי "יושבים כאן נציגי הציבור האיכותיים ביותר. אני שמח לראות שישנה הרגשת שליחות אמיתית בכולכם ואתם כבר רוצים להתחיל ולעבוד. מכיוון שחלקכם עומדים כרגע במשא ומתן קואליציוני, וכסגן שר הדתות, אני מבקש מכם, אל תוותרו על המועצות הדתיות והאווירה התורנית ביישוב שלכם. יש לנו יכולת השפעה רבה, דרך המשרד שלנו נוכל לעזור ולסייע בכל מה שניתן. שליחותנו הגדולה היא לקרב את המסורת והיהדות לכל עם ישראל".