הנשיא פרס עם סלים
הנשיא פרס עם סליםמארק ניימן/ לע"מ

נשיא המדינה שמעון פרס ערך היום פגישת עבודה עם איש העסקים העשיר המקסיקני העשיר בעולם קרלוס סלים.

הנשיא, אשר עורך בימים אלו ביקור ממלכתי במקסיקו הגיע בראש משלחת של 80 ראשי החברות הישראליות כדי להעמיק ולהרחיב את שיתופי הפעולה הכלכליים, המדיניים, הביטחוניים בין המדינות.

בפתח הפגישה בין השניים, הודה הנשיא פרס בחום לסלים על כי פתח את שערי האימפריה הכלכלית שלו למשלחת הישראלית והציג מגוון רחב של אפשרויות לשיתופי פעולה עסקיים בין החברות הישראליות לחברות השונות בשליטתו.

הנשיא פרס הדגיש בדבריו כי החברות הישראליות ניצבות היום בחוד החנית של הטכנולוגיה העולמית בכל הקשור לתקשורת, סייבר, לווינים ואינטרנט: "העובדה שלמדינת ישראל לא היו משאבי טבע, הובילו אותנו להישען ולטפח את ההון האנושי, ולעודד את הצעירים בישראל להעז לפרוץ גבולות ולחשוב בגדול".

הנשיא פרס שיגר הזמנה נשיאותית לקרלוס סלים להגיע לישראל בראש משלחת של בכירי החברות שלו, כדי לעמוד מקרוב אחר הפיתוחים הטכנולוגיים המהווים את "הצעקה האחרונה".

קרלוס סלים השיב כי הוא נרגש מההזמנה וכי ישמח להגיע ולבקר בישראל. עוד אמר: "טכנולוגיה היא המנוע של העידן הנוכחי, קבוצת סלים תשמח לקחת חלק בהשקעות נוספות בישראל. אנו אוהבים להיות עם יד על הדופק בכל הקשור לטכנולוגיות חדשות ואני יודע כי ישראל מובילה בעולם ולכן אנו מתעניינים בהתפתחויות בישראל. אני שמח כי בזכות הקשר בינינו ובזכות הידידות נוצרה הזדמנות לביקור הייחודי של המשלחת הישראלית פה בקבוצה שלי קבוצת קרסו".

מוקדם יותר הגיעה המשלחת הישראלית, על 80 מנכ"לי החברות למוזיאון סומאייה של סלים, בו אירח את המשלחת לסדרת מפגשים עם כל ראשי הקבוצה אשר הציגו למשלחת את פעילות החברה ותחומי העניין שלהם להשקעות עתידיות. לאחר מכן קיימו אנשי העסקים הישראלים מפגשים B2B, עם המנהלים הבכירים של הקבוצה והציגו בפניהם כל אחד בתחומו את המוצרים והפתרונות של החברות.