למרות הכול
למרות הכולישיבת שבי שומרון

למעלה ממאה איש, תושבי היישובים עינב ושבי-שומרון, השתתפו אמש בהדלקת נר ראשון של חנוכה על יד האנדרטה של הרב מאיר חי הי"ד שנרצח לפני כארבע שנים בפיגוע ירי בדרך לביתו בשבי-שומרון.

האירוע התקיים לאחר שבאחרונה חיללו ערבים את האנדרטה במספר הזדמנויות. לנוכח ההתנכלויות הוחלט ביישוב שבי שומרון להדליק נרות חנוכה במקום לאורך כל ימי חג החנוכה. בנוסף תתקיים מחר (שישי) גם תפילת שחרית במקום. 

במהלך אירוע הדלקת הנרות נשא רב היישוב שבי שומרון וראש הישיבה במקום, הרב יהושע מרדכי שמידט, דברים הזכיר וסיפר על פועלו של הרב מאיר חי הי"ד אשר "האיר את הלבבות לאנשים" ועל הרבצת התורה ש"נעשתה תמיד במאור פנים".

בנוסף, הזכיר הרב שמידט את דבריו של הרבי נפתלי מוופשיץ זצוק"ל על עוז רוחם ואומץ ליבם של המכבים שלמרות שלא היו אנשי צבא באופיים נצחו במאבק  מכוח האמונה והביטחון בקב"ה בצדקת דרכם וכך גם אנו צריכים לחזק ולהתחזק בנושא הביטחון והאמונה ולעמוד מול נלחצים מבית ומחוץ.

עוד הוסיף הרב ואמר: "לאחרונה מורגשת התעוררות גדולה מצד התושבים באזור, וביש"ע בכלל, לצאת מהאדישות ולפעול למען ביטחונם ופיתוח היישובים ולגלות מעורבות מהנעשה מסביב".