פורש  מתפקידו. אליעזר שקדי
פורש מתפקידו. אליעזר שקדיצילום: פלאש 90

מנכ"ל אל על, אלוף במיל. אליעזר שקדי, הודיע היום (ראשון) לחברי דירקטוריון החברה, להנהלה ולאלפי עובדי החברה, על החלטתו לסיים את תפקידו בתום קדנציה של 4 שנים.

על פי הודעת החברה, שקדי יסיים את תפקידו לאחר שייקבע מחליף ותערך חפיפה מסודרת.

יו"ר דירקטוריון אל על, עמיקם כהן, הודיע כי "דירקטוריון החברה קיבל בצער את הודעתו של שקדי על כוונתו לסיים את כהונתו והוסיף כי אישיותו המיוחדת של שקדי, מנהיגותו ותרומתו לחברת אל על ראויות להערכה מיוחדת ובאו לידי ביטוי בכל תחומי העשייה בחברה כה מורכבת ומאתגרת".

במכתב ששלח הבוקר לאנשי אל על בישראל ובעולם, כתב שקדי: "ברצוני להודיע לכם על החלטתי לסיים את תפקידי כמנכ״ל אל על, לאחר קדנציה של ארבע שנים אינטנסיביות, באחד התפקידים המאתגרים במשק הישראלי. בשנים אלה הייתה לי הזכות הגדולה לעמוד בראש חברה מיוחדת במינה,  ובעלת משמעות יוצאת דופן לישראלים, יהודים ואוהבי ישראל - בארץ וברחבי העולם. אני מסיים את תפקידי בגאווה ובתחושת סיפוק גדולה. אמשיך ואוביל את החברה עם כל הלב, כפי שעשיתי עד היום, עד לבחירת מנכ"ל חדש לאל על והשלמת תהליך חפיפה מסודר".

במכתביו לחברי הדירקטוריון ולאנשי החברה, הודה שקדי לחברי הדירקטוריון על תמיכתם האדירה והודה באופן אישי, לבעלים, לדירקטוריון, לחברי הנהלת החברה ולאנשי החברה על שנות עשייה משותפת.