הראשון לציון הרב שלמה משה עמאר ושר השיכון אורי אריאל קיימו היום (שלישי) ביקור משותף ייחודי בקריית תל ציון שבבנימין, צפונית לירושלים.

את הביקור פתחה הפמליה בת"ת המסילה שם ערכו תלמידי כיתות א-ג קבלת פנים מרגשת לראשון לציון ולשר אריאל.

בסיום קבלת הפנים נפנתה הפמליה לסקירה מקצועית בידי ראשי היישוב תל ציון ומוסדותיה ובראשם מנהל היישוב רוני בן חמו.

במהלך הסקירה העלו הנוכחים את תחושת הקהילתיות העוטפת את היישוב, כאשר בתל ציון מתגוררים בני משפחות אברכים בני תורה לצד בעלי בתים מכל העדות והחוגים. ראשי היישוב ומוסדותיו סקרו בפני האורחים את מוסדות התורה והחינוך הרבים בעיר והתפתחותם המרשימה.

לאחר מכן סיירה הפמליה בכיתות הגבוהות בתלמוד התורה כשהאורחים משוחחים עם התלמידים ומגלים עניין בסוגיות הנלמדות בכיתה.

עם סיום הסיור בת"ת המסילה המשיכה הפמליה לסיור מקיף בפרויקט הבניה הנבנה בידי החברות ש.א.ג (ולול) בניה ופיתוח בע"מ ובתי אמנה, בו נבנים מאות יח"ד המיועדות למגזר החרדי.

הראשל"צ הגר"ש עמאר ושר הבינוי והשיכון אורי אריאל הביעו קורת רוח מרובה לנוכח ההתקדמות המהירה בבניית שלב א' ולנוכח הידיעה כיבתקופה הקרובה תחל בנייתו של שלב ב' זאת לנוכח העובדה כי בשלב א נותרו דירות בודדות.

השר אורי אריאל סיפר לרב עמאר על השיווקים והבניה למרות הלחצים המדיניים ואמר: "אנחנו מתפללים ומברכים שתהיה פה עיר גדולה בישראל עם הרבה תורה וחסד".

הרב עמאר בירך את השר והתייחס ללחצים המדיניים : "התורה זה הקיום שלנו ושל הארץ שלנו. מי לא הפחיד אותנו, זה לא הנשיא הראשון שהפחיד אותנו ובעז"ה יהיה האחרון. אנחנו לא צריכים להבהל. שומר ה' ישראל נשים ביטחוננו בה' ונוסיף תורה ובעז"ה יהיה טוב"

בתום הסיור הממושך בשטח הבניה, פנה הרב עמאר למסירת שיעור תורני בישיבת שערי תורה בתל ציון שם האזינו תלמידי הישיבה ברוב קשב לשיחת החיזוק.