איקאה: רוכשי מנורת SMILA נקראים לחנויות

בעקבות אירוע טראגי במהלכו נחנק למוות פעוט בסקוטלנד, פונה חברת איקאה ללקוחות שרכשו את המנורה ומבקשת מהם לקבל את הערכה לתיקון.

אורלי הררי , ח' בטבת תשע"ד

 מנורות איקאה מדגם SMILA
מנורות איקאה מדגם SMILA
צילום: אתר איקאה

תקרית טראגית בסקוטלנד, במהלכה נחנק באוקטובר פעוט בעריסתו כתוצאה מחנק לאחר שהסתבך עם חוט הדלקה של מנורת לילה, הובילה את רשת איקאה ברחבי העולם וגם בישראל לבקש מלקוחות שרכשו את אותה מנורה לפנות למשרדיהם, ולקבל ערכת תיקון.

התקרית דווחה למשרדי החברה על ידי מכון התקנים בסקוטלנד. נסיבות המקרה עדיין נחקרות.

מדובר במנורה מדגם SMILA לחדרי ילדים, המופצת בצבעים ובצורות שונות - כאשר ערכת התיקון כוללת סרטים מידבקים המאפשרים להצמיד את כבל המנורה אל הקיר.

בחברה ביקשו להזכיר ללקוחות כי יש לשמור על כבלים או קשרים מחוץ להישג ידם של ילדים. לקוחות שרכשו את המנורה המדוברת מתבקשים לפנות לשירות הלקוחות בחנויות החברה, או במספרים 09-8928888, 35832*.