זיו שילון
זיו שילוןצילום: פלאש 90

סרן זיו שילון, הקצין שנפגע ממטען במהלך פעילות מבצעית ואיבד את ידו, מגנה את ארגון השמאל הקיצוני 'בצלם'.

בדף הפייסבוק שלו כתב שילון, "מצטער אם אני מזעזע מישהו אבל אני חייב! נתקלתי בעמוד הבית של אירגון בצלם, כואב לי שיש יהודים שזוהי משאת חייהם, באמת...".

"אז כמה דברים: הלוואי והיינו יכולים אחרת! אם לא הייתי עוצר את המטען הזה בגופי, כנראה שהוא ומי שהניח אותו, עם נשק, היה מוצא את עצמו בישוב כיסופים", כתב שילון והוסיף, "להחזיר שטחים - קשה, כואב, אבל אפשר לדבר על זה, בשביל זה התברכנו במנהיגים ש...קולים ומעולים, שמבינים את האחריות של אובדן כל פיסת אדמת קודש, שמאפשרת את קיומנו כאומה בעולם (עינו ערך טרבלינקה, 1942). אבל שיפגעו בשערה מראשם של אזרחי ישראל היהודים, כולל בכם, אני לא מוכן".

הוא סיפר כי הוא עבר 11 ניתוחים של 8-14 שעות, "אני עושה פיזיותרפיה 3 פעמים בשבוע, חמש שעות של סבל! כל זה בשביל שיום אחד אחזור בע"ה למדים הירוקים, לשמור ולהגן - לא לתקוף ולרצוח! אני אף פעם לא פגעתי בפלסטיני חף מפשע, שלא ניסה לפגוע בי או באזרחי ישראל! ב-7 שנות שירות קרבי. לא גשמית ולא נפשית וכך גם חייליי".

"יש דעה רווחת שאנחנו שטופי מוח, כל אותם אילו שמשרתים את ה'צבא הכובש' הזה! תנו לי לסיים בשאלה אחת - אם ידידינו יניחו את נשקם ויבקשו 'די לסכסוך, רוצים שלום' - כנראה שזה מה שיקרה!!! אם אני אומר לידידינו מהצד השני חברים, די, מפנים את כל החיילים מכל המחסומים בכל הגבולות ומניחים פרחים בקנה - כנראה שיגיעו גם לביתכם שלכם, וזה בטח לא יסתיים בלכפות את עיניכם אלא בלאנוס כל אחת מבנות ביתך, ואז לירות בכולם! הלוואי ויהיה אפשר אחרת יום אחד, אבל לא כרגע לצערי".

שילון המשיך וגינה את פעילות הארגון, "אתם תמשיכו את מלאכת הקודש, ארגון צדק ומוסר יקר שלנו!!! אה רגע, שכחתי, תצאו רק ביולי כשמתחמם! כי חבל להפסיד את הרגעים הנהדרים האלה, של שוקו חם בבית חם כשהגשם מתנפץ על החלונות! אה סליחה, סליחה, שוב שכחתי: כשהייתם במיטות החמות, מכוסים וממוזגים, חיילים שלי קפאו מקור בעמדות 8 שעות בלי לזוז מטר. כן, בדיוק בשביל לשמור גם לכם על הגב בזמן שאתם ישנים. 
לא ינום ולא ישן שומר ישראל!".

את דבריו חתם שילון וכתב, "סרן זיו שילון הצבא הכי חזק ומוסרי בעולם".