יוחאי דמרי, המתמודד לראשות מועצת הר חברון בבחירות שיתקיימו בשבוע הבא, מספר על רגעי הלחץ הטמונים במערכת הבחירות ומאמין כי הוא ערוך ומוכן ליום הגורלי.

"הקמפיין התנהל בצורה שונה מקמפיינים רגילים", טוען דמרי, "במשך תקופה ארוכה הסתובבתי ועשיתי עבודת שטח, ואט אט נוצרו צוותי פעולה רבים של תושבים פעילים שהיה להם מה לומר. יחד גיבשנו לצד אנשי מקצוע בכל תחום תכנית עבודה מקצועית ומפורטת בחמישה נושאים מרכזיים בהר חברון: תעסוקה ופרנסה, הסברה ותיירות, קליטה ובנייה, הסעות ונגישות, איכות חיים ופיתוח קהילתי".

דמרי מציין כי בשונה ממערכות בחירות אחרות בארץ, האווירה במהלך כל המערכה בהר חברון הייתה חיובית מאוד. "כל הקמפיין התנהל באופן חיובי מצד כלל המתמודדים. אני משוכנע כי הדבר נובע מהעובדה שהאנשים שגרים בהר חברון הם אנשים שורשיים וערכיים".

דמרי, בעל תואר ראשון בחינוך ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בפסיכולוגיה ארגונית, ניהל בעבר מערכת חינוכית גדולה במועצה האזורית שומרון, שאף זכתה בפרס החינוך הרשותי לפני כשנה. "יש לי הערכה רבה למה שנעשה עד כה בהר חברון. הדורות הקודמים בנו יסודות מצוינים למפעל ההתיישבות המפואר הזה, כעת אני מבקש לבנות את הקומה הנוספת".