המפכ"ל דנינו בשערי צדק
המפכ"ל דנינו בשערי צדקמשטרת ישראל

מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, ביקר היום (רביעי) את השוטר רמי רביד בבית החולים שערי צדק בירושלים, שנדקר על ידי מחבל פלסטיני ביום שני השבוע, בסמוך ליישוב אדם שבבנימין.

"זה אירוע חמור מאוד שמצטרף לרצף של אירועי טרור בימים האחרונים שראינו אותם גם בבת ים, גם בגדר בעזה אתמול", אמר דנינו והדגיש כי ישנה עליה באירועי הטרור. "הערכנו בתקופה האחרונה שברגע שיתחיל משא ומתן מדיני שאנו נחווה עליה באירועים מהסוג הזה של גורמים קיצוניים שמתנגדים ואכן מה שהערכנו התממש".

מפכ''ל המשטרה הוסיף כי "באירועים האחרונים אנו רואים שהשוטרים עומדים ועושים את עבודתם בנחישות יחד עם כל כוחות הביטחון האחרים. אני מאוד מקווה שיחד עם שיתוף פעולה נצליח לעבור את התקופה הזו בצורה טובה ללא נפגעים".

הפגנה בכיכר אדם

עשרות תושבי הישוב אדם הפגינו אמש (שלישי) בכיכר אדם הסמוכה לישוב במחאה על הפקרת הביטחון במקום שהובילה לדקירת השוטר רמי רביד. ראש מועצת בנימין, אבי רואה, אמר בהפגנה כי "אנחנו קוראים מכאן לממשלת ישראל ולראש הממשלה להתעשת ולנצח את הטרור, אסור שהמצב הזה יימשך. על ממשלת ישראל להחזיר את הביטחון לתושבים".

ח"כ יוני שטבון (הבית היהודי) שהשתתף בהפגנה אמר כי "הפלסטינים הבינו שהם לא יכולים לנצח אותנו באינתיפאדה גלויה. כחבר בועדת חוץ וביטחון אנחנו עדים לתופעה חדשה של טרור מטפטף על מנת שלא למתוח את החבל עד הסוף".