הסושי האיכותי והמיוחד, של ריבר הכשרה בר"ג
הסושי האיכותי והמיוחד, של ריבר הכשרה בר"גצילום: דניאל לילה

מסעדת ריבר הכשרה במגדלי בסר ברמת גן היא המסעדה שכולנו בעצם חיכינו לה. שומרי הכשרות מקבלים הזדמנות להכיר את מטעמי 'ריבר' - רשת מסעדות אסיאתית המותאמת לחיך הישראלי, וליהנות משפע של מנות סושי, נודלס ולהיטים נוספים המייחדים את רשת ריבר.

שף ריבר הכשרה ברמת גן טל אלמליח, נטל על עצמו אתגר לא פשוט כלל: הוא המיר את תפריט הרשת הידוע באיכותו וייחודיותו, לתפריט כשר שלא נופל ברמתו. אלמליח עושה זאת בהרבה מקצועיות, יצירתיות ואהבה, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים מספקת היום ריבר הכשרה ברמת גן חוויה קולינרית כשרה ומענגת.

            יצירתיות ישראלית בטעמים אסייתיים צילום: דניאל לילה

המטבח של ריבר, מבוסס על טעמים אסייתיים שהותאמו ועודכנו לחיך הישראלי, ומשלבים מנות אסייתיות מובהקות עם נגיעות עכשוויות ישראליות. בעצם, המזרח הרחוק מוזרם במנות גדולות עם נגיעות מרתקות, בכל המטבחים האסיאתיים, המוכרים והלא מוכרים: המטבח התאילנדי, המטבח היפני, הויאטנמי, הסינגפורי, הקוריאני וכמובן, המטבח הסיני, על כל מחוזותיו הקולינריים – הקנטונזי, הסצ'ואני, ההונאני  ו...הכשר!.  כמו"כ, לריבר תפריט סושי מבטיח וטרי, מידי בוקר.

המקום תוכנן ועוצב ע"י האדריכל עודד אלוני ומתאפיין בסגנון נקי ונעים, המשקף את העיצוב האסיאתי שדוגל בפשטות.

סניף ריבר כשר בהשגחת הרבנות רמת גן (כשרות רגילה), "ההחלטה לפתוח סניף כשר נובעת מרצון לפתוח את שערי הרשת בפני קהל שומר הכשרות" מסביר גיא יצחקי מנהל הסניף הכשר ברמת גן. "לקחנו על עצמנו אתגר חשוב, ולאחר מאמצים וחשיבה מקצועית אנחנו גאים להציע לשומרי הכשרות חוויה אסיאתית קסומה כמסורת הרשת ואפשרות ליהנות מארוחות ריבר המפנקות במסעדה הנעימה או ארוחות שיגיעו אליו עד המשרד או הבית"

כשרות: רבנות רמת-גן (כשרות רגילה)

כתובת: בן גוריון 2 מגדל בסר 1