סידורי המגנט החדשים של 'שמחונים'
סידורי המגנט החדשים של 'שמחונים'צילום: יעל חזיזה

'שמחונים', החברה היצירתית ביותר בעולם הסידורים והמחזורים, ממשיכה להפתיע עם פתרונות יעילים ומוצרים מבריקים. והפעם, אל קולקציית סידורי ארנק הכיס המתוחכמים, מצטרף סידור חדש – "עת רצון מגנט". צוות הפיתוח שקד על סידור חדש ומרהיב עם פטנט מגנט. כריכת הסידור האחורית סוגרת עליו באמצעות מגנט ובכך שומרת על צורת הסידור, ניקיון הדפים ועוד.

פטנט המגנט של סידור עת רצון, משתלב היטב בעיצוב הסידור. גישת ה"ואנווהו" של 'שמחונים' באה לידי ביטוי בעושר גווני הכריכה, בשרטוט הנקי, בעיטור קווי טקסטורה עדינים של הטבעת הכסף, ועל הכול - גימורים ותיפורים מדויקים ששמם כבר יצא למרחוק.

לא מדובר רק בכריכה משוכללת: תוכנו של הסידור מחזיק ברכה עוד יותר: לבד מעימוד הסידור, הפונט שנבחר וגודלו מלמד על הדגש ששמים בחברה על עיצוב נקי, רווחים מושכלים ואותיות קריאות ומאירות עיניים. גם העובדה שכל סידור של 'שמחונים' מופק מלכתחילה בכל הנוסחים המקובלים, הופכת את פטנט המגנט של 'שמחונים' לסידור הכיס הטוב ביותר בשוק היהודי.

סידור מגנט ורוד אופנתי
סידור מגנט ורוד אופנתיצילום: יעל חזיזה

סידור פטנט מגנט של 'שמחונים' תוכנן כמתנה אישית, לחתן בר מצווה, כלת בת מצווה, מתנה אישית לכלה, לחתן לכל יקיר וגם למתנה עצמית. מבנה העיצוב מאפשר להוסיף הטבעה של שם מקבל המתנה, או לוגו מעניק המתנה. הכריכה הפנימית של הסידור כוללת כוונות נחוצות בתפילה המאפשרות למתפלל לעיין בהם תוך כדי תפילה.

להשיג בחנויות המובחרות, ברשתות 'יפה נוף פלדהיים' וספרי 'אור החיים' וכן בחנות ואולם התצוגה של 'שמחונים'.

מחיר מומלץ לצרכן: 52 ₪.