המשפחות השכולות
המשפחות השכולותצילום: פלאש 90

צוות שרים לשחרור אסירים אישר הערב (מוצאי שבת) את שחרורם של 26 מחבלים רוצחים. במהלך הימים האחרונים ניסו משפחות שכולות למנוע את שחרור רוצחי יקיריהן לחופשי. 

בלשכת ראש הממשלה מציינים הערב כי כל האסירים המשוחררים ביצעו את העבירות טרם הסכמי אוסלו, וריצו תקופות מאסר של 19-28 שנים.

רשימת האסירים תפורסם הלילה באתר שרות בתי הסוהר. שחרור האסירים יתבצע לפחות 48 שעות אחרי פרסום הרשימה. בדיון הודגש כי אם אחד המשוחררים ישוב לפעילות עוינת הוא יוחזר לריצוי המשך תקופת מאסרו.

בין המשוחררים בשבוע הבא: רוצח מאיר בן יאיר, זלמן אבולניק, מיכל כהן, עדנה הררי ומוטי סויסה הי"ד. כמו כן ישוחרר מוחמד דאוד, שזרק בקבוק תבערה והביא למותה של עפרה מוזס ובנה הי"ד.

ישוחרר גם הרוצח ג'ומעה אדם שהשתתף בפיגוע בו נרצחו רחל וייס, ילדיה ודוד דלרוזה הי"ד.

ישוחררו רוצחיהם של החייל בנימין מייסנר, פרידריך רוזנפלד, ברוך הייזלר, מרדכי רוטמן, החייל יורם כהן, שלמה יחיא הי"ד.

ישוחרר גם המחבל הרוצח מחמוד מועמר, רוצח חתן פרס ישראל פרופ' מנחם שטרן בירושלים. ישוחרר גם עדנאן אפנדי, שפצע את הנערים יניב שחם ודן רוטוקוביץ' בירושלים. ברשימה גם המחבל שרצח את אמציה בן חיים בחממות של הישוב גני טל. 

ישראל תשחרר גם את מוחמד פלנה שרצח את יהודית אוסטרן בישוב דולב בבנימין. ישוחררו גם המחבל המעורב ברצח איש השב"כ חיים נחמני, רוצח חיים מזרחי מהישוב בית אל, ורוצחי שרה שרון בחולון.

לרשימה המלאה לחץ כאן

מפגינים מול בית רה''מ