מתעלמים מהמחאה
מתעלמים מהמחאהפלאש 90

הלילה (בין שני לשלישי) ישוחררו 26 מחבלים רוצחים במסגרת השלב השלישי כחלק מהמו"מ עם הרשות הפלשתינית.

במידה ולא יתחולל שינוי מפתיע המחבלים יצאו מכלא עופר למחסום ביתוניה ומשם יועברו לידי הרשות הפלשתינית. חמישה מהם יועברו לרצועת עזה.

המחאה הציבורית נמשכה גם הלילה. אזרחים רבים הגיעו כדי לתמוך במחאה אותה מובילה אורטל תמם, אחייניתו של משה תמם ז"ל שנרצח על ידי מחבלים הצפויים להשתחרר. בין השאר ניתן למצוא בין המוחים את בני משפחת פוגל הי"ד, ובני משפחת סחוויסחורדר ורבים אחרים.

כארבעים עולים חדשים מארצות הברית, הגיעו אל בית ראש הממשלה, קראו קריאות נגד שחרור המחבלים והרעישו באמצעות כלים ותופים. "באנו להעיר את ראש הממשלה, את ממשלתו ואת כל עם ישראל", הם הסבירו בשיחה עם ערוץ 7, "חלק מהמפגנים שירתו בצה"ל בתפקידים קרביים ולכולנו כואב לראות את המהלך הזה של ממשלת ישראל". שני מפגינים נעצרו ע"י המשטרה ובשיחה עם ערוץ 7 ביקשו המפגינים להבהיר כי לא נעשה ניסיון להבעיר צמיגים כפי שדווח בכלי תקשורת אחרים הבוקר.

מספר מפגינים ניסו להתקדם אל תוך חצר בית ראש הממשלה אולם נבלמו על ידי השוטרים.

היום (שני) אחר הצהריים צפויים לצעוד מאות תחת הכותרת "צעדת המטריות השחורות", במחאה על השחרור. המפגינים יפגשו במאהל המחאה מול בית ראש הממשלה בירושלים, משם יצעדו דרך הקונסוליה האמריקנית לביתו של אחד המחבלים המשתחררים בעיר העתיקה.

הפגנה לאחר חצות: מעירים את נתניהו

ארגון נפגעי הטרור 'אלמגור' מתכוון לעתור לבג"ץ בשתי עתירות שונות נגד השחרור.

בני המשפחות השכולות מלינים על האופן בו נודע להן על שחרורם של רוצחי יקיריהן. לדבריהן איש מהרשויות המוסמכות או מנציגי הממשלה לא פנה אליהן כדי להודיע על השחרור ובוודאי שלא לשמוע את דעתן על הסוגיה. לטעמן מדובר בהוכחה נוספת לכך שחברי הממשלה מתביישים בהחלטה שהם עצמם קיבלו.