השופטת זהבה (קאודרס) בנר
השופטת זהבה (קאודרס) בנרבתי המשפט

שופטת בית המשפט לתביעות קטנות בעכו, זהבה (קאודרס) בנר, חייבה את חברת הוט לפצות ב-3,000 ש"ח את בני הזוג, יוסף ונטליה, לקוחות החברה.

ב-8 ביולי השנה התחברו בני הזוג לטלוויזיה בכבלים של הוט, אולם 5 דקות לאחר שיצא הטכנאי מביתם חדל הממיר לפעול.

יוסף פנה לשירות הלקוחות של חברת הוט ולא הצליח להגיע לשיחה עם נציג שירות במשך 24 שעות. גם שיחה למוקד בשעה 2:00 לפנות בוקר הניבה מענה לפיו הנציגים עוסקים במתן שירות לפניות קודמות.

יוסף לא התעצל ונסע מביתו למשרדיה המרכזיים של החברה ביקום, אולם גם שם לא זכה לכל מענה, ונאמר לו לשלוח את פנייתו לחברה בכתב.

כחלוף 24 שעות החליט יוסף לשים סוף לסאגה והגיש את התביעה נגד החברה. את סכום התביעה העמיד יוסף על סך 3,000 ש"ח (החלטה שתתברר מאוחר יותר כשגויה).

יוסף ונציג החברה הגיעו לבית המשפט, וניסיון מהיר לגשר בין הצדדים לא צלח. במהלך הדיון טען יוסף, כי אם במקום כתב הגנה מפולפל היתה החברה משגרת התנצלות פשוטה, בהחלט יתכן שניתן היה כבר לסיים את כל הסיפור. בהוט טענו מנגד כי הגשת תביעה תוך יממה מרגע ההתחברות לחברה היא מעשה לא הגיוני ולא סביר.

השופטת בחנה את חומר הראיות ושמעה את הצדדים, ובתום הדיון קבעה כי הצדק עם יוסף. את התנהגות חברת הוט הגדירה השופטת כ"התנהגות מזלזלת ופוגעת בלקוח".

השופטת ציינה כי יתכן והיה צריך לפסוק לטובת יוסף סכום פיצוי גבוה, אולם מאחר שסכום התביעה הועמד על 3,000 ש"ח גם השופטת מוגבלת בסכום זה. לסכום התביעה הוסיפה השופטת 1,000 ש"ח הוצאות משפט וחתמה בכך את פסק הדין.