דוח חניה
דוח חניהצילום: פלאש 90

פקח של עיריית ירושלים ביקש לתת דו"ח לרכב שחנה שלא כחוק בשכונת רוממה בבירה, ונדקר (יום ב') על ידי בעל הרכב.

הפקח, תושב אבו גוש בשנות ה-40 לחייו, נדקר בראשו באמצעות מכשיר חד על ידי בעל הרכב, גם הוא תושב אבו גוש. חייל צה"ל שעבר במקום הרחיק את התוקף ומנע את המשך הפגיעה. בסיוע עוברי אורח הוא הזמין אמבולנס והפקח אושפז בבית החולים שערי צדק בירושלים, כשמצבו קל.

"הגעתי לרחוב בשכונת רוממה בשעה תשע בבוקר", שיחזר הפקח את שאירע. "אדם החנה את רכבו על המדרכה, ירדתי מהרכב וצילמתי על מנת לתת דו"ח... בגלל שביקשתי להזיז את הרכב הוא התנפל עלי באכזריות והייתי מופתע", אמר הפקח בשיחה עם חדשות 2 וטען כי הנהג ניסה לתקוף בעבר פקח אחר. "הוא אדם אכזרי - כשהתחלתי לבדוק את הרכב, הוא לפתע יצא מאחת הסמטאות והתחיל לתקוף אותי בחפץ חד שהוא החזיק בידיו".

הפקח הודה לחייל שעצר את התוקף ומנע פגיעה קשה יותר. "החייל הציל אותי מהידיים שלו - הוא צעק על הנהג. אם לא הוא, לא הייתי מקבל את הסיוע, ומי יודע איך זה היה נגמר".

הוא מתח ביקורת על טיפול המשטרה בתיק ושאל "למה סגרו לו את התיק? אם הם לוקחים תלונה שלו נגד תלונה שלי, הוא יכול להגיד מה שהוא רוצה אחרי האירוע".

במשטרה אמרו לחדשות 2 כי "האירוע התרחש בשכונת רוממה על רקע מתן דו"ח חניה, לאחר שהנהג קיבל דו"ח לפני מספר ימים וניסה למנוע מתן דו"ח נוסף. הוגשו תלונות הדדיות על ידי הנהג והפקח על רקע התקיפה, ושניהם עוכבו לחקירה ושוחררו בתנאי הרחקה זה מזה".