נשים
נשיםיוני קמפינסקי

מגזין הנשים "פנימה" חוגג שלוש וממשיך להתרחב. מעכשיו ניתן לקרוא תכנים ייחודיים גם באתר האינטרנט המאפשר לנשים להישאר מחוברות.

"המנויות הופכות למגייסות המנויים החשובות ביותר שלנו" מספר אביחי בוארון, המוציא לאור של המגזין. "על פי סקר נרחב שאנחנו עורכים בימים אלו, ללא ספק כל מי שנחשפת לאיכות ולתוכן של 'פנימה' הופכת להיות שגרירה טובה שלנו".

ב"פנימה" מציגים רשימת כותבות מרשימה הכוללת בין היתר את גלילה רון פדר ואודהליה ברלין שמצטרפות החל מהחודש אל נעה ירון דיין, הרבנית ימימה מזרחי, מלי גרין והרבנית צביה אליהו שכבר מפרסמות טור אישי לנשות "פנימה".

לכבוד חגיגות יום ההולדת החליטו במערכת "פנימה" לצאת בגיליון מורחב הכולל 180 עמודים, ולשים דגש מיוחד על רענון העיצוב. "פתיחת שנה רביעית של המגזין זאת הזדמנות טובה להשתפר וגם לגוון", אומרת רות עזריה, העורכת. "הנשים פונות אלינו ואנחנו משתדלות להיות קשובות להערות ולהארות, אני חושבת שזה דבר שלוקח אותנו קדימה".

בימים אלה נערכים ב"פנימה" לשיווק המגזין לקהלים חדשים, "השפה שלנו פונה לקהל רחב, אבל במקום ללכת למכנה המשותף הנמוך אנחנו עושות ההפך", אומרת עזריה, "אנחנו כותבות אל הצד הנשי של הקוראות, וזה מה שהן מחפשות בתוך סדר היום העמוס בילדים, קריירה כביסות... אנחנו נותנות להן רגע ומקום לעצמן, לנפש שלהן".

בימים אלה נמשך מבצע ההצטרפות, וכל מנויה חדשה מקבלת במתנה את ספרה החדש של הרבנית ימימה מזרחי "פרשה ואשה", או ספר אחר מבית "ידיעות ספרים" לבחירתה.

להצטרפות ולקבלת מנוי במבצעלחצו כאן