אלי ישי
אלי ישיצילום: פלאש 90

על רקע העימותים הפנים מפלגתיים בתוככי ש"ס, הבהיר הבוקר (חמישי) יו"ר ש"ס לשעבר ח"כ אלי ישי כי למרות המתיחויות במפלגה הוא העדיף "לגזור על עצמו שתיקה", כלשונו.

"גזרתי על עצמי שתיקה בכל מה שקורה בתנועת ש"ס בתקופה האחרונה", אמר ישי בראיון לרדיו החרדי 'קול ברמה', "תפקידי להמשיך לשרת את כלל הציבור, אני בתנועת ש"ס מיום הקמתה על ידי ח"כ ניסים זאב".

בהתייחס לפגישה שקיים עם לפיד בעניין תקצוב הנוער הנושר, אמר ישי כי "לפני פגישתי עם לפיד בעניין הנוער הנושר, התייעצתי וקיבלתי את אישור הרב בעדני חבר מועצת חכמי התורה".

כמו כן התייחס לסגירת בית העלמין בירושלים ואמר כי "הסגירה בבית העלמין סנהדריה זה שערוריה, שישימו קופות צדקה לממן את השמירה במקום".

השבוע אמרו גורמים בש"ס לערוץ 7 כי חזרתו של ישי לקדמת הבמה היא עניין של זמן בלבד. "ישי שותק כרגע מטעמים טקטיים. הוא לא ממהר לשום מקום. הבחירות לא באופק ואין לו עניין לירות לעצמו ברגליים. זה יקרה ברגע הנכון ובמקום הנכון", אמרו.

השבוע פורסם סקר מחמיא לאלי ישי בחדשות 2 ולפיו 50% מתומכי ש"ס הבהירו כי ישמחו לראות את אלי ישי חוזר לתפקיד היו"ר. על פי הסקר, רק רבע ביקשו שהיו"ר הנוכחי אריה דרעי ימשיך בהובלת המפלגה.