ח''כ אורית סטרוק
ח''כ אורית סטרוקפלאש 90

יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, התייחס היום (ראשון) בעמוד הפייסבוק שלו לתגובתה של אורית סטרוק נגד אריאל שרון.

"אכן, דבריה של ח"כ אורית סטרוק חמורים ביותר, ואסור היה שייאמרו. הבהרתי את הנושא בשיחה אתה. היא הוציאה הודעת תיקון והתנצלות. את המחלוקות נשמור לימים אחרים", כתב בנט בתשובה למגיב בעמוד הפייסבוק שלו ששאל: "נמתין עוד הרבה זמן לגינוי על דברי הגברת סטרוק?".

ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד) כתבה בפייסבוק "תתביישי לך אורית סטרוק. בשעה שמדינת ישראל כולה אבלה על מותו של מנהיג, מצאה לנכון ח"כ סטרוק לסגור חשבון אחרון. התבטאויותיה על אריאל שרון ז"ל מהוות פגיעה קשה ברגשותיה של המשפחה וברגשותיו של הציבור במדינה שאיבדה אתמול את אחד האנשים המשפיעים ביותר על עברה ועתידה כאחד.

בין אם מסכימים או לא מסכימים עם צעדיו של שרון, אין חולק כי מדובר במנהיג חשוב, אדם נחוש שאהב את מולדתו ופעל לפי מה שהוא האמין שמשרת את צרכיה...לפעמים, כשאין משהו חכם לומר, עדיף פשוט לשתוק".

חברת הכנסת סטרוק הוציאה אתמול הודעה לפיה "יש להודות על כך ששרון נלקח מהחיים הציבורים, בטרם הספיק להמיט על תושבי יהודה ושומרון את האסון שהמיט על מתיישבי גוש קטיף". עוד כתבה חברת הכנסת סטרוק: "שרון היה מגדולי הבונים של ארץ ישראל - וגדול מחריביה. מי שידע לנצח את הטרור, ומי שהפך את כל דרום הארץ למוכה טרור". בדף הפייסבוק שלו כתב בנט ששוחח עם סטרוק, והבהיר לה את חומרת הדברים.

מספר שעות לאחר מכן פרסמה הבהרה "לא ביקשתי שייחלה ולא קיוויתי שכך תיפסק כהונתו. אין בי שמחה על הדרך שבה סיים את חייו", נכתב בהודעה, "אינני מנהלת את פנקס החשבונות של הקדוש ברוך הוא, אבל במציאות העובדה שלא יכול היה להמשיך בתוכניות ההרס והגירוש שלו הצילו את מדינת ישראל מהידרדרות נוראה. אני מתנצלת בפני כל מי שנפגע מדברי".