משטרת ישראל מלווה את שרון ז"ל

בשעה 9:30 יחל הבוקר (שני) מסע ההלוויה של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, מסע שייחתם בקבורתו בגבעת הכלניות שבחוות השקמים לצד מקום קבורתה של רעייתו המנוחה לילי.

מסע ההלוויה יחל בכנסת שם יישאו דברים ראש הממשלה בנימין נתניהו, נשיא המדינה שמעון פרס ויו"ר הכנסת יולי אדלשטיין. כמו כן תדבר מזכירתו של שרון מרית דנון וידידו הקרוב של שרון, קצ'ה, ושמעון כהנר.

הבוקר דיווח ערוץ 10 כי לשורת הנואמים בירושלים צורף לבקשת בניו של אריאל שרון נואם מפתיע - ידידו של שרון מנכ"ל אמנה ואיש ההתיישבות זאב חבר (זמביש).

את הארון ילוו אורחים בכירים מחו"ל ובהם סגן נשיא ארה"ב ג'ו ביידן שיישא דברים גם הוא, שליח הקוורטט וראש ממשלת בריטניה לשעבר טוני בלייר, ראש ממשלת צ'כיה, יו"ר הדומה הרוסי, שר החוץ של גרמניה, שר הפנים של ספרד, שר ההגירה של קנדה ואורחים נוספים. 

מירושלים ייצא מסע ההלוויה בשיירה צבאית לעבר חוות השקמים ויערוך חנייה בלטרון, שם יתקיים טקס צבאי קצר בהשתתפות פורום מטכ"ל. את ארונו של שרון יישאו שישה מאלופי צה"ל.

בטקס הקבורה עצמו ישתתפו בני משפחה ומקורבים בלבד. בטקס זה ישאו דבריו בניו של שרון, עמרי וגלעד, והרמטכ"ל רב אלוף בני גנץ.

בחוות השקמים הוקם אוהל מנחמים גדול. בני המשפחה פותחים את שבעת ימי האבל לביקורי אזרחים המבקשים לחלוק כבוד אחרון לאריאל שרון.