מחר חוזרים לכיתה. אילוסטרציה
מחר חוזרים לכיתה. אילוסטרציהפלאש 90

ארגון ההורים הארצי פנה הבוקר (שלישי) לנציגי מועצת התלמידים, ארגון המורים, משרד החינוך והאוצר בבקשה לקיום דיון חירום במטרה למנוע את השבתת התלמידים המתוכננת למחר.

נציגות התלמידים הארצית הודיעה על קיום שביתה על רקע עיצומי המורים המונעים יציאה לפעילות חוץ בית ספריות, ופוגעים בהווי הבית ספרי של התלמידים, כך לדבריהם.

בפניה, עליה חתום יו"ר ארגון ההורים הארצי עו"ד גדעון פישר, מבקש הארגון לעשות ככל שניתן על מנת שלא לפגוע בקיום הלימודים הסדיר: "ארגון ההורים מבקש לקיים פגישה דחופה בין כלל הגורמים הרלוונטיים, וזאת במטרה להגיע אל עמק השווה, ולמנוע את השבתת הלימודים המתוכננת למחר. אנו מבקשים להבהיר כי אנו מבינים ומכבדים את רצונות כל הצדדים לשמור על זכויותיהם, אולם אין אנו מאמינים כי פגיעה במערך הלימודים, יקדם את מטרותיו של אף אחד מהצדדים".

עוד הוסיף עו"ד פישר במכתבו כי הארגון ישמח לקיים את המפגש ולסייע ככל הניתן במטרה לפתור את המשבר: "אנו קוראים לנציגי האוצר, משרד החינוך, ארגוני המורים ומועצת התלמידים לנהוג באחריות, ולחבור יחדיו ולגשר על הפערים על מנת שהסדר ישוב על כנו. אין לנו ספק כי פעולה משולבת של כל הזרועות תוכל להביא לסיום המשבר, ואף להוות שיעור חינוכי חשוב. ארגון ההורים הארצי ישמח לשמש גורם ניטרלי ואובייקטיבי, ולהעמיד את כל הכלים העומדים לרשותו על מנת לפעול ולגשר על חילוקי הדעות ולהבטיח את המשך הלימודים באופן סדיר".