הלימודים כרגיל
הלימודים כרגילפלאש 90

ארגון המורים החליט היום (שלישי) להקפיא את העיצומים ואת איסור היציאה לפעילויות מחוץ לבתי הספר. בעקבות ההחלטה, הודיעה מועצת התלמידים הארצית על ביטול השביתה שתוכננה למחר.

הנהלת הארגון החליטה זאת לאחר פנייה מצד שר החינוך שי פירון. הקפאת העיצומים נקבעה לתקופה קצובה והמשכה תהיה תלויה בתוצאות פגישה עם שר האוצר לפיד מחרתיים.

בעקבות המאבק של ארגון המורים העל יסודיים ברפורמות של משרד החינוך ואי יציאת התלמידים להצגות או לטיולים שנתיים, הציבו התלמידים אולטימטום למורים.

התלמידים הודיעו כי לא יגיעו מחר לבתי הספר בעקבות התוצאות שעולות משביתת המורים, המשאירה אותם בבתי הספר ולא מאפשרות להם לצאת לפעילויות שתוכננו ברחבי הארץ.

"אם תמשך השביתה, לא נגיע ללימודים", אמרו התלמידים. "אנחנו מאמינים שנצליח לגייס את כל התלמידים עד יום רביעי, ונוכל לעשות שביתה גדולה ולהשיג את המטרות שלנו", הכריזו.

מוקדם יותר היום, פנה ארגון ההורים הארצי לנציגי מועצת התלמידים, ארגון המורים, משרד החינוך והאוצר בבקשה לקיום דיון חירום במטרה למנוע את השבתת התלמידים.

בפניה, עליה חתום יו"ר ארגון ההורים הארצי עו"ד גדעון פישר, ביקש הארגון לעשות ככל שניתן על מנת שלא לפגוע בקיום הלימודים הסדיר. "ארגון ההורים מבקש לקיים פגישה דחופה בין כלל הגורמים הרלוונטיים, וזאת במטרה להגיע אל עמק השווה, ולמנוע את השבתת הלימודים המתוכננת למחר. אנו מבקשים להבהיר כי אנו מבינים ומכבדים את רצונות כל הצדדים לשמור על זכויותיהם, אולם אין אנו מאמינים כי פגיעה במערך הלימודים, יקדם את מטרותיו של אף אחד מהצדדים".