זירת הפיגוע הערב בכיכר אדם
זירת הפיגוע הערב בכיכר אדםפלאש 90

בדמעות סיפרה מיכל, תושבת הישוב אדם, לתחנת הרדיו החרדית "קול ברמה", את שאירע לה אמש, עת נסעה עם בנותיה בציר הראשי המוביל לביתן בישוב אדם.

מיכל מספרת כי הנסיעה הייתה איטית עקב תאונת דרכים שיצרה פקק תנועה. "פתאום ראינו חבורה של ארבעה שעוברים את האוטו שלי והאחרון פשוט פתח בתנופה את הדלת והתחיל למשוך את הילדה שלי מהאוטו", היא מספרת, "היא התנגדה וברגע שראה שהיא עם חגורה הוא ניסה... גהר מעליה על מנת לפתוח את חגורת הבטיחות והיא הרביצה לו. התחלתי גם אני להרביץ לו".

"הבת שלי בת 14, היא ישבה מקדימה ליד הנהג. לא היה לנו תיק או פלאפונים שאפשר היה לראות, הוא פשוט פתח בתנופה וניסה למשוך אותה. התחלתי לצעוק ולצרוח, התחלנו להרביץ לו מכות על הפרצוף, גם היא הרביצה לו".

"אף אחד מגיב, לא מקדימה ולא מאחורה ואתה לא יכול לזוז כי יש לך מצד אחד את הכפר, מאחורה רכב, מקדימה רכב ובצד השני גדר בטחון ואתה לא יכול לזוז לאף מקום. אתה צועק לאלוהים ואף אחד לא בא. רק אחרי שהוא עזב אותנו, ראה שאנחנו כל כך מתנגדות וצורחות והיינו בפלאפון עם חברה ששמעה אותנו צורחות והזעיקה את קצין הביטחון של הישוב שלנו ואת בעלי. כנראה הוא ראה שהיינו בהיסטריה ואת המכות שאנחנו מכניסות לו, פשוט הכנסנו לו מכות עם אגרופים, הבת שלי הייתה חבל על הזמן, איזה מכות היא הכניסה לו".

"אנחנו אחרי הסיפור הזה אבל עם הרבה חרדות", הוסיפה. "הייתה לי עוד ילדה קטנה בת 6 שראתה, היא פחדה שהוא יפתח לה את הדלת. היא בטראומה לא פשוטה".

האם מספרת שפנתה לשוטרים שכיוונו את התנועה ובשניות הם הזעיקו כוחות והרגיעו אותם. "תוך שניות הגיעו כוחות של צבא ומשטרה. גם הקצין שלנו של הישוב בא ועזר לנו".

"זה הבית שלנו, זו המדינה שלנו, צריך כן לנסוע אבל לנעול את הדלתות(...), קטונתי מלהציע פתרונות" סיכמה.