השר בנט בישיבת סיעהחזקי עזרא

יו"ר הבית היהודי, שר הכלכלה, נפתלי בנט, הזהיר היום (שני) בישיבת הסיעה כי מדינה פלסטינית תרסק את כלכלת ישראל.

"בשבועות ובימים האחרונים אנו עדים לקמפיין ולעוד קולות שעיקרם -'יש עכשיו לחץ כלכלי הולך וגובר על ישראל ואם מדינת ישראל לא תחלק את הארץ ותמסור אותה אז הלחץ הכלכלי ילך ויתהדק על מדינת ישראל' - רואים את זה בכותרת ראשיות ובכתבות בתקשורת ובקמפיינים. אני קובע שהאמת היא הפוכה מדינה פלסטינית תרסק את כלכלת ישראל".

בנט הראה מפה של 'מדינת פלסטין העתידית' - ההר הגדול הזה שנקרא יהודה ושומרון ההר הזה ששולט על כל אזור תל אביב, תעשו "קופיפייסט" תקחו את אשדוד למרכז תל אביב, תדמיינו איך נראית כלכלת ישראל אם כל יום רק טיל אחד נופל ברחוב שנקר בהרצליה פיתוח. אם רק פעם אחת בשנה מטוס שעומד לנחות בנתב"ג, מטוס אחד נופל - זה מרסק את ככללת ישראל".

שר הכלכלה הסביר, "איך אני יודע את זה? כי כבר היינו שם, הייתי שם עם החברה שלי. 95% מהחברה שלי הייתה יצוא. אני יודע בדיוק מה זה להפסיד מכרז בגלל שאתה ישראלי וערי ישראל, ירושלים ותל אביב, מתפוצצות. אני יודע מה זה שאתה צריך לנסות להסתיר שאתה ישראלי".

בנט הבהיר, "ארץ ישראל שייכת לעם ישראל כבר אלפי שנים. זו עובדה. אני מאמין בזה. בכל מקרה כבר 20 שנה שיש פה נחישות לחלק את הארץ שלנו ולמסור אותה חלילה לפסטינים רק מחליפים לנו כל פעם את התירוץ. פעם אמרו שזה יביא שלום, היום גם לבני לא מאמינה בזה. אח"כ אמרו שזה יבא ביטחון עד שנרצחו ישראלים. אח"כ שלפו את בעיית הדמוגפיה ועכשיו שולפים את הנימוק הבא, הנימוק הכלכלי - יש לחצים כלכליים, אני לא אומר שאין. יש ניצני חרמות אבל למסור את הארץ בגלל לחץ כלכלי? לפרק את ירושלים בגלל לחץ כלכלי?".

בנט פנה לראש הממשלה ואמר, "אני קורא לראש הממשלה ואומר לו - תעמוד חזק. לעת הזאת הגעת למנהיגות ואם תעמוד חזק אנחנו ועם ישראל נעמוד מאחוריך".