שר הבינוי והשיכון אורי אריאל נפגש עם יזמי פרויקטים במגזר החרדי על מנת לקדם את הפרויקטים החרדים ברחבי הארץ ובכך להקל על מצוקת הדיור החרדית.

בפגישה עם שר הבינוי והשיכון אורי אריאל השתתפו צמרת המשרד וביניהם המנכ"ל שלמה בן אליהו והיזמים החרדיים, עו"ד מנחם מושקוביץ, יששכר שטינהרטר מפרוייקט תל ציון, יקי רייסנר מנכ"ל חברת רייסדור, שמחה גריידינגר , ואתורי יעקב מפרויקט הר יונה, מרדכי חזון מנכ"ל חברת חזון את גלילי- ב"ש אשר בנו דירות רבות באלעד וביתר עילית, הלל יעקובזון מנכ"ל יסודות צור מגדולי היזמים בבית שמש ובירושלים, יעקב קעניג מנכ"ל פרויקט דוד קעניג בע"מ מגדולי הבונים בבית שמש, אברהם להב רכז פורום היזמים בפרוייקט אחיסמך , ארנון רגב מנהל חברת הניהול של היזמים באחיסמך, אלי הבלין ואלי כהן מנכ"לים של הפרוייקט באחיסמך.

שר הבינוי והשיכון אורי אריאל זימן את היזמים החרדים על מנת לשמוע מפיהם אודות המצוקות והבעיות בהם הם נתקלים במהלך בניית הפרויקטים ועל מנת לזרז את הביורוקרטיה כדי שהבניה בכל הפרויקטים החרדים ברחבי הארץ תתקדם ללא עיכובים מיותרים.

היזמים השונים וביניהם מהפרויקטים החדשים בתל ציון, בית שמש, הר יונה, אחיסמך ועוד הציגו בפני השר וצמרת משרד הבינוי והשיכון את הפרויקטים השונים והעלו בפניו את המצוקות והפתרונות הריאליים.

השר אורי אריאל התרשם מאיכות הפרויקטים והבניה המתקדמת והציע מגוון פתרונות לזירוז והקלה על הבניה על מנת שניתן יהיה לבנות את הדירות במהירות המקסימאלית.

השר אורי אריאל: "בפגישה גיליתי יזמים נמרצים שפועלים על מנת לבנות אלפי יחידות דיור לציבור החרדי. הנחיתי את צמרת משרד השיכון לפעול לזירוז הבניה ולהקלה על המצוקות השונות בהם נתקלתי מאחר שאני רואה חשיבות רבה להקל על מצוקת הדיור החרדית החריפה".