מוצאי שבת ראשי הסניפים
מוצאי שבת ראשי הסניפיםדובר הבית היהודי

מועצת ראשי הסניפים של הבית היהודי בראשות עמיעד טאוב וסגנו שייקה בשן התכנסה לשבת אחדות וגיבוש במלון ''אשל השומרון'' באריאל במסגרת סיכום שנה לפעילות המועצה.

בערב התקיים פאנל הומוריסטי שהנחה טאוב בהשתתפות חברי הכנסת מוטי יוגב, זבולון כלפה, אורית סטרוק ומנכ''ל המפלגה ניר אורבך תחת הכותרת ''השאלון של יאיר לפיד-גרסת הבית היהודי''.

בין היתר חשפו הנבחרים בפאנל את היותו של ח''כ יוגב נגן פיקולו וחליל בתזמורת חיפה בצעירותו, את בחירתו של ניר אורבך לmvp של ליגת הקהילות בפ''ת עם משחק בו קלע 41 נקודות, את אהבתו של ח''כ כלפה לקריאת ספרים לצד תפוח אדום (בתפוחים ירוקים הוא לא נוגע) וכי החבר הראשון של אורית סטרוק היה הזמר מאיר בנאי (בגיל 3).

בהמשך השבת התקיימה הרצאה בנושא ''מנהיגות בפרשת השבוע'' שהעביר מזכ''ל הפועל המזרחי ויו''ר סניף נתניה אבי סולימן ורב שיח בנושא ''משפחה ופוליטיקה הילכו שניים גם יחדיו?'' בהנחיית אורה קפלן במסגרתו גם נערכה המחזה קצרה בתחום.

על ארגון השבת היה אחראי דוידי בן ציון יו''ר סניף הבית היהודי בשומרון.

"שיתוף הפעולה והחיבור עם ראשי הסניפים הינו חיבור טבעי בשל העובדה כי מדובר באנשי עשייה, אנו נמשיך נקדם ונשתף פעולה עם כל מי שיעסוק בצרכי ציבור באמונה" אמר ניר אורבך.

יו''ר הפורום עמיעד טאוב מסר, כי ''אני רואה בקיום מפגש עם החברים ובני ובנות זוגם ערך מוסף והוקרה על פועלם בהתנדבות לאורך כל ימות השנה, מועצת ראשי הסניפים של הבית היהודי הינה התוצר המובהק ביותר של פעילות השטח במפלגה והאנשים האיכותיים המרכיבים אותה מהווים תעודת כבוד למפלגת הבית היהודי''.

ואילו סיו''ר הפורום, שייקה בשן, אמר כי "מועצת ראשי הסניפים של המפלגה תמשיך להוות כוח מניע לפעילויות חיוביות ואיכותיות במפלגה ואנו נערכים כעת להמשך העבודה על חוקת הסניפים וקיום בירורים אידיאולוגיים''.