היילי והמדליה
היילי והמדליהנעם ירושלים

מועדון הספורט אחי-יהודה ממשיך לייצר אלופים. בהמשך לזכיות הרבות ובאליפות אירופה של בת-אל גטרר בענף הטקוונדו, התגלה אלוף חדש מהמגזר ומהמועדון האיכותי של אבי כדורי.

יהושע היילי, תלמיד הישיבה התיכונית נעם ירושלים, זכה במדליית כסף באליפות ישראל בטקוונדו. בתחרות השתתפו לוחמים רבים והיא נערכה כטורניר לאורך היום. בכל קרב המנצח עלה שלב עד שבגמר נשארו שני המנצחים שגברו על כולם.

הזכייה של היילי היא בקטגוריה של לוחמים עד 45 ק"ג וגיל 16. היילי אמנם רק בן 15 אך הדבר לא מנע ממנו לנצח.

הניצחון לא הגיע להיילי בקלות ושגרת יומו לחלוטין אינה אופיינית לילד בגילו. היילי מתאמן 4 אימונים בשבוע בטקוונדו, עוד 2 אימוני כושר וריצה וכן מבצע הליכות רבות לאורך שביל ישראל במסגרת המיזם החינוכי-ערכי של הישיבה. אין ספק כי הדבר דורש משמעת רבה ואופי מיוחד על-מנת להצליח לשלב את חיי הספורט המקצועי עם הלימודים והחברים.

"השאיפות הן להגיע ולנצח בתחרויות בין-לאומיות ברמות הגבוהות ביותר ולהמשיך לעסוק בטקוונדו כמקצוע לכל דבר ועניין", אומר היילי. בנוסף הוא מציין כי "התמיכה של המשפחה והחברים אינה מובנת מאליה ועל כן אני מודה להם מאוד, ובלעדיהם לא הייתי מצליח". חשוב לו להודות למאמנו אבי כדורי והוא ממליץ לכולם לעסוק בספורט בכלל ובענף הטקוונדו בפרט.